بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

باید بگویم راز ثروتمند شدن من در انتخاب حوزه کاری است و من توانستم با سرمایه ‌گذاری روی محصول چراغ به‌ سرعت شاهد پیشرفت و درآمد بالای خود باشم به‌ طوری‌ که در مدت کوتاهی در این زمینه ثروتمند شدم.

چراغ تزئینی اتاق

چراغهای اتاق هم به صورت دیواری و هم به صورت رو میزی وجود دارند که در کل به آنها چراغ تزئینی اتاق می گویند همان طور هم که از نام این چراغها مشخص است. بیشتر با هدف تزئین و ایجاد محیط دلنشین برای اتاق طراحی شده اند اما امروزه به دلیل استفاده زیادی که از آنها می شود به عنوان یک کالای مهم و تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی مطرح است. با توجه به این که در دکوراسیون داخلی منزل انواع وسایل و طراحیهای مختلف به کار می رود بنابراین این چراغها هم با تنوع بسیار بالا وجود دارند. زیرا مهم ترین عامل در طراحی و چیدمان وسایل مختلف برای ایجاد دکوراسیونی زیبا و چشم نوار نیاز به ست کردن انواع مختلف وسایل داخلی می باشد.

چراغ های تزئینی سقفی

چراغ های تزئینی سقفی می توانند میزان نور اتاق را به میزان زیادی افزایش دهند و به این ترتیب این مسئله در آرامش فکری و روحی افراد بسیار موثر می باشد. استفاده از این چراغ ها تنها یک وسیله روشنایی برای اتاق است که نقش بسیار زیادی در تزیین آن ایفا می کند و دکوراسیون اتاق را می تواند به کلی تغییر دهد چون تنوع مدل ها در این چراغ ها بسیار زیاد است. برای هر نوع دکوراسیونی از کلاسیک گرفته تا مدرن چراغ مربوطه وجود دارد به همین خاطر طراح داخلی در انتخاب چراغ ها هیچ گونه محدودیتی ندارند و صدها گزینه را برای استفاده در اختیار دارد.

چراغ تزیینی دیواری

شرکت تولیدی چراغ تزیینی دیواری امروزه با بهترین روش های جدید روز دنیا یکی از با کیفیت ترین و یکی از مقاوم‌ترین نوع چراغ تزیینی عالی و با کیفیت را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. میزان نور انواع چراغ تزیینی دیواری بسیار زیاد می باشد و ظاهر ظریف، جذابی دارد این نوع چراغ تزئینی به راحتی جا به جا می شود زیرا وزن بسیار کمی دارد و از نظر ابعاد متفاوت می باشد. متنوع ترین چراغ های دیواری تزیینی در مکان های گوناگون قابل استفاده می باشد و مدل های مدرن، خوبی دارد. انواع مختلف چراغ تزیینی کیفیت فوق العاده ای دارد و کاملا شکیل، زیبا می باشد همچنین چراغ های متنوع تزیینی جنس باکیفیت و خوبی دارد و دارای مدل های گوناگونی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها