بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

چگونه بدون سرمایه می ‌توان کسب درآمد داشت و در عین حال از مزایای کار در خانه بهره‌ مند شد؟ پاسخ روشن است استفاده از اینترنت می تواند بهترین گزینه باشد. من نیز در کنار انجام کار های خانه و بچه داری کسب و کاری را در بستر اینترنت بدون داشتن سرمایه آغاز کردم و پس از گذشت مدتی به رونق فراوانی رسیدم تا آن جا که در حال حاضر درآمد من از همسرم بیشتر می باشد.

جعبه کمک های اولیه

برای بسیاری از ما، جعبه کمک های اولیه یکی از آن مواردی است که تا زمانی که کاملاً به آن نیاز نداشته باشیم، به آن فکر نمی کنیم.

هر خانه ای به یک جعبه کمک های اولیه اختصاص داده شده نیاز دارد، حتی اگر فقط برای سازماندهی داروهای پراکنده در کابینت، کشوها و کمدها باشد. این جعبه ها نه تنها در مورد بریدگی ها و سوختگی های جزئی مفید هستند، بلکه ممکن است در واقع به نجات یک زندگی کمک کنند.

فرقی نمی ‌کند با آتش‌سوزی، شرایط اضطراری آب‌ و هوا یا فقط زانوی پوست‌دار سر و کار داشته باشید، یک کیت کامل و منظم می‌تواند به شما اجازه دهد آسیب های جزئی را سریع و مؤثر درمان کنید.

جعبه کمک های اولیه اسباب بازی

جذابترین مدل جعبه کمک های اولیه اسباب بازی بر می گردد به نوع چوبی آن که بسیار رواج یافته است و دارای ماندگاری بهتری است. کودکان معمولا عاشق شبیه سازی هستند و جعبه کمک های اولیه اسباب بازی یک ابزار عالی برای آنان است.

این مدل اسباب بازی از کیف، گوشی پزشکی، قیچی ایمنی، بطری دارو، سرنگ و... تشکیل شده است.این مجموعه ازنظر سنی برای کودکان بالای ۳ سال طراحی شده است، اندازه هر کدام از قطعه ها متناسب با سایز مناسب بچه طراحی می شود.

علاوه بر سرگرمی از این اسباب بازی می توان به عنوان وسیله ای برای یادگیری به کودک استفاده کرد. این کیت به کودکان اجتماعی شدن را یاد می دهد و به آن ها کمک می کند تا آماگی لازم برای رو به رو شدن با خطر را داشته باشند.

جعبه کمک های اولیه با لوازم

امروزه جعبه کمک های اولیه با لوازم، یکی از ملزومات بسیاری مهم در مراکز آموزشی، فرهنگی و تجاری است که مدیران این مراکز به آن توجه ویژه ایی دارند.

بسیاری از افراد مصدوم به دلیل نرسیدن کمک های حرفه ایی در طول سال جان خود را از دست می دهند.

جعبه کمک های اولیه با لوازم، پاسخ فوری و موقت به موارد اورژانسی مصدوم می باشد. در خصوص پیدایش اولیه جعبه کمک های اولیه، نظریه های متعددی وجود دارد. معمولا در طی جنگ ها و نبرد ها، سران منطقه از این جعبه ها جهت درمان موقت سربازان استفاده می کردند.

امروزه از این جعبه ها در بسیاری از مراکز درمانی، خرید و آموزشی استفاده می گردد، در مناطق مختلف، از جعبه کمک های اولیه با لوازم مختلف استفاده می شود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها