بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

داشتن پس‌انداز فقط برای مقابله با مشکلات پیش‌بینی نشده نیست بلکه به شما کمک می‌کند با حسرت از کنار فرصت‌های نایاب نگذرید و همیشه مقداری پول برای ریسک داشته باشید. من با اندک سرمای ای که داشتم وارد بحث تجارت شدم و همین ریسک باعث شد از یک پس انداز میلیونی به درآمد میلیاردی برسم.

خرما زاهدی عمده

فیبر موجود در خرما زاهدی عمده به شما کمک خواهد نمود تا دستگاه گوارشی سالمی داشته باشید.

چرا که در هضم غذا بسیار موثر بوده و می تواند به خوبی مشکل دفع و یبوست شما را از بین ببرد.

کالری موجود در خرما بسیار اندک بوده و از ایجاد چاقی در بدنتان جلوگیری می کند.

بهتر است این میوه فوق العاده را در داخل سبد غذایی خود قرار داده و از آن به خوبی استفاده کنید.

البته خرما هم مثل هر محصول دیگری در بازار دارای نوسان می باشد.

مجموعه ما تلاش می کند که مناسب ترین قیمت را برای شما عزیزان ارائه دهد

توجه به کیفیت محصول هم بسیار مهم است.

پس حتما باید این محصول پر خاصیت و بی نظیر را از مکانهایی شناخته شده و معتبر تهیه نموده و مورد مصرف قرار دهید.

خرما پیارم در ایران

خرما پیارم در ایران خواص بسیار زیادی دارد و ظاهر آن بسیار زیبا و شیک است و با وجود قیمت گران این محصول، همیشه مشتری های زیادی را به خود اختصاص داده است.

به علت وجود همین دلایل مشتری های ایرانی و خارجی زیادی به دنبال خرید عمده خرما پیارم با قیمت ارزان هستند.

این محصول پر فروش علاوه بر استان خوزستان در بسیاری از استان های دیگر هم به صورت فراوان کشت می شود و شما می توانید خرید عمده خود را از آن ها انجام دهید.

خرما خاصویی خشک

خرما خاصویی خشک پس از آن که به طور کامل رسید یا به اصطلاح پزید به رنگ قهوه ای روشن در می آید.

همچنین در بیشتر شهر های گرمسیری ایران می ‌توان اقدام به کاشت آن کرده اما بهترین و با کیفیت ترین آن در شهر های استان بوشهر کاشت می شوند.

بهتر از بدانید مصرف مواد خوراکی سالم و طبیعی از جمله خرما خاصویی خشک می‌ تواند فواید بیشماری برای سلامت بدن و طول عمر داشته باشد و از ابتلا به بیماری و امراض مختلف جلوگیری می ‌کند.

بسیاری از افراد خرما را یک ماده غذایی کامل می ‌دانند که مصرف آن در طولانی مدت برای تمامی افراد در سنین مختلف بسیار لازم و ضروری می باشد.

خرما خاصویی خشک را می توان به راحتی بیرون از یخچال نگهداری کرد که بهتر است در جای خشک و خنک و یا در کابینت ها که در معرض نور خورشید قرار ندارد اقدام به نگهداری آن نمایید.

امروزه بسیاری از افراد و نمایندگی ها اقدام به تولید و فروش مستقیم خرما خاصویی خشک به خریدار و افراد متقاضی می کنند که می توانید بر اساس بودجه شخصی خود و یا میزان مورد نیاز اقدام به خرید این محصول نمایید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها