بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

مهم نیست که دانش شما در رشته مورد نظر با تحصیل در مقطع دوره فوق لیسانس دانشگاه صنعتی شریف حاصل شده باشد یا اینکه از طریق ثبت نام در یک دوره آموزشی به آن دست یافته باشید. بلکه باید دانش مطلوب کسب و کاری خود را در حد قابل قبولی داشته باشید. اینگونه می توانید در کسب و کارتان به ثروت برسید.

سبزی خشک فله ای

سبزیجات خشک فله ای تقریباً به اندازه سبزیجات تازه سالم هستند. سبزی خشک فله ای، همانطور که از نام آن پیداست، سبزی هایی هستند که تمیز دسته بندی و در آفتاب خشک شده اند؛ این سبزی ها راحت تر و ارزان تر از سبزی تازه هستند.

با این حال، باید به خاطر داشته باشید که بیشتر سبزی ها و گیاهان پس از خشک شدن طعم متفاوتی به خود می گیرند. سبزی های خشک مخصوصاً برای روش های پخت مرطوب مانند سوپ ها، خورش ها و غذاهای آب پز بسیار مناسب هستند.

قاعده کلی این است که اگر بیش از چند دقیقه غذا را روی اجاق می‌پزید، بهتر است از سبزی‌های خشک استفاده کنید.

یکی از پرخاصیت ترین سبزی خشک، پونه است که در آشپزی و طعم دار کردن غذا ها کاربرد زیادی دارد. سبزی خشک پونه طبع گرمی دارد؛ برای تزیین و گرفتن سردی ماست اکثر مردم از آن استفاده می کنند.

سبزی خشک کیلویی

عده ای از افراد در هنگام تهیه سبزی از مراکز سبزی خشک فروش توسط این مراکز را غیر بهداشتی می دانند و این سوال را با خود می پرسند که سبزی خشک مرغوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد. سبزی خشک شده به صورت عام به دو روش صنعتی و سنتی به تولید می رسد.

نمونه پرطرفداری از انواع سبزی ها، سبزی خشک کیلویی بوده که از استقبال بسیار بالایی برخوردار شده است و از همین رو یک محصول خوراکی محبوب تلقی می شود.

در روش صنعتی با محصولی مواجه هستیم که تمام خواص، ظاهر فیزیکی و رنگ خود را حفظ کرده و در طرف دیگر در روش سنتی گرچه محصول امکان ماندگاری بالایی دارد، اما خواص و ظاهر فیزیکی و رنگ در مواردی کاهش و از بین می رود. بیشتر بخوانید: سبزیجات خشک معطر

سبزی خوردن پاک نشده

سبزی دارای فواید بسیار زیادی است که حتما باید در برنامه غذایی ما قرار بگیرد. سبزی خوردن پاک نشده به سبزی گفته می شود که از فروشنده آن گرفته شده اما داری گل و لای می باشد که نیاز به پاک کردن دارد.

این گیاه خوشمزه دارای خواص زیادی می باشد که نباید هرگز از خوردن آن غافل شد.

هرکدام از بخش های سبزی خوردن دارای فواید منحصر به فردی است که باعث سلامتی می شود. سبزی خوردن دارای فیبر زیادی می باشد که باعث هضم آسان تر غذا خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها