بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

اگر از من بپرسید که چه شد و چگونه به ثروت امروزم دست یافتم باید بگویم که بنده در واقع با فعالیت در خصوص تولید و عرضه انواع ظروف پلاستیکی به سراسر ایران توانستم به میزانی از کسب درآمد برسم که عرض مدت زمان کوتاهی مرا به یک فرد ثروتمند تبدیل کرد.

ظروف پلاستیکی مسافرتی

ظروف پلاستیکی مسافرتی که از موادی مثل پلی اتیلن و پلاستیک ساخته می شوند، وزن سبکی دارند و در عین جاسازی تعداد زیادی وسایل به طور یکدست، می توان به آسانی آن ها را جابجا کرد.

تنوع بالای طرح و مدل های این نوع ظرف های مسافرتی، موجب پاسخگوی سلیقه های مختلف افراد شده است.

این ظروف قابلیت شستشو دارند و حتی می توان با قرار دادن در ماشین لباسشویی آنها را تمیز کرد؛ حتی طراحی آن ها طوری است که با سایر وسایل آشپزخانه می توان ست کرد و هماهنگی محیط را تقویت کرد.

یکی از دلایل محبوبیت این ظروف ارزان بودن آن هاست و در مقایسه با ظروف چینی و اکوپال به مراقبت کمتری نیاز دارند.

ظروف پلاستیکی مسافرتی لیمون

البته برند لیمون به دلیل شهرت و اعتبار جهانی نه تنها در بازار داخلی بلکه در سایر بازارهای برون مرزی نیز ظروف پلاستیکی مسافرتی لیمون را صادر می کند.

در حال حاضر مجموعه لیمون برای افزایش رضایت و نوآوری در محصولات پلاستیکی و مسافرتی خود تلاش می کنند.

انواع ظروف پلاستیکی مسافرتی براساس نوع خواسته و سلیقه مشتری در تعداد پارچه ها و رنگ های مختلف تولید می شوند و توجه داشته باشید هیچ گاه از این ظروف برای گرم کردن غذا و پخت و پز استفاده نکنید.

ملزومات پلاستیکی ظروف مسافرتی لیمون شامل بشقاب کوچک و بزرگ، ظرف درب دار، قاشق و چنگال، چاقو، کفگیر، لیوان، کاسه، سبد، سینی و باکس بزرگ دسته دار است؛ البته بسته به تعداد نفرات، تعداد این اقلام نیز تغییر می کند.

ظروف پلاستیکی یکبار مصرف

ظروف پلاستیکی یکبار مصرف از فرآورده های نفتی تولید می شوند و به شکل های مختلفی مثل بشقاب، لیوان، قاشق، دیس و غیره به فروش می رسد.

البته برخی از این دسته محصولات در رنگ های متنوعی به بازار عرضه می شوند و سایر ظرف های پلاستیکی در رنگ های مات و شفاف به فروش می رسند.

ظرفیت های مختلف این ظروف موجب شده است افراد بنا به هر موقعیت و نیاز به تعداد مشخصی آن ها را خریداری کنند.

چون مواد به کار رفته در آن از استحکام و مقاومت کافی برخوردار است به خوبی می تواند از مواد غذایی در برابر هر ضربه و فشار محافظت کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها