بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

وقتی برای خرید کالایی به بازار می‌روید، حتماً متوجه می‌شوید که اغلب کالاهای موجود در اطراف ما ساخت کشور چین هستند. ولی دروغ چرا! اغلب ما این تصور را داریم که کالاهای چینی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، حالا ما می‌گوییم این تصور اشتباه است؛ زیرا این کشور برای آنکه سهم بزرگی از بازار جهانی را از آن خود کند، در ساخت کالاهای خود از به‌روزترین تکنولوژی‌ها بهره می‌برد. کالاهای چینی در رده‌های کیفی متفاوتی تولید می‌شوند که خریداری هر کدام از آن‌ها به میزان سرمایه واردکننده بستگی دارد.

برای واردات کالا از چین با وانیکس با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان، کلیک کنید.

جدا از همه این موارد، در طی اخبارها و تحقیقاتی که در این حیطه انجام داده‌ایم، وارد شدن به حوزه تجارت با کشور چین می‌تواند برای افراد بسیار پرسود باشد؛ فقط کافی است که تاجران برای این کار از کارگزاران مطمئنی مشاوره بگیرند.

خرید از چین

شاید با شنیدن سودهای حاصل از واردات کالا از چین، شما هم به فکر شروع تجارت با این منطقه بیفتید؛ باید بگوییم که تجربه یک واردات موفق با سروکله زدن پیچیدگی‌های خاص این راه میسر می‌شود. از پیچیدگی‌های آن می‌توان به یافتن توزیع‌کنندگان معتبر و فروشندگان دست اول گرفته تا نهایی کردن قرارداد خرید و ارسال کالاها به ایران اشاره کرد.

برای خرید از چین با وانیکس با کمترین دستمزد با وانیکس کلیک کنید.

حال تصور نکنید که هدف ما از اشاره به این پیچیدگی‌ها، قصد داریم شما را منصرف کنیم. خیر ما فقط می‌خواهیم شما با آگاهی کامل قدم در این راه پرسود بگذارید تا سرمایه‌تان چندین برابر شود. اگر تاکنون اخبار تجاری را جست‌وجو یا اصطلاحاتی را برای آشنایی خود با خرید از چین و واردات از آن سرچ کرده‌اید، حتماً با وب سایت‌های زیادی با عنوان‌هایی مثل آموزش واردات از چین و خرید از آن روبه‌رو شده‌اید. در این بین نام شرکت وانکیس نیز به چشم می‌خورد. این شرکت علاوه بر آموزش خرید از چین، خدمات متنوع دیگری نیز ارائه می‌دهد که برای آشنایی با آن‌ها می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید.

راه‌های خرید از چین

هدف وانیکس وارد کردن تجار با تجربه و ماهر به بازارهای بین‌المللی است؛ پس بهتر است خودتان پیش زمینه‌ای از راه‌های خرید از کشور چین داشته باشید تا با خیال راحت این روش را انتخاب کنید و هم کار کادر مجموعه را راحت‌تر کنید.

برای خرید از چین دو راه کلی پیش روی شما قرار می‌گیرد که با توجه به شرایط و موقعیت خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید. هر چند که در صورت اعتماد به وانیکس متخصصان ما همه این کارها را با برنامه‌ریزی و دقت بالا برای شما انجام می‌دهند.

  • اولین راه، برقراری ارتباط مستقیماً با شرکت تولیدکننده کالای مدنظر در چین و درخواست سفارش است. این کار را هم می‌توانید خودتان انجام دهید و هم می‌توانید به یک شرکت واسطه وارداتی بسپارید.
  • روش دیگر، خرید اینترنتی از طریق وارد شدن به سایت شرکت خارجی است. برای انجام این روش نیز نیاز به استفاده از تجربیات و توانایی یک شرکت واسطه وارداتی است. در این میان بیاید شما را با سایت علی‌بابا آشنا کنیم که برای خرید اینترنتی از چین راه میانبری به شمار می‌رود.

وانیکس راهنمای شما در واردات کالا از چین

به دلیل حساسیت‌های موجود در روند واردات، قوانین و مقررات خاصی برای نظارت بر آن توسط دولت تدوین شده است که تجار را ملزم به آشنایی و افزایش آگاهی در این باره می‌کند. گاهی پیش می‌آید که واردکننده‌ای به دلیل عدم آشنایی با این قوانین کار خود را به یک شرکت بازرگانی سپرده یا از آن شرکت مشاوره دریافت می‌کند.

دقت کنید که برخی از این شرکت‌ها به دلیل کم‌تجربگی و عدم مهارت، کار را از آنچه که هست نیز برای واردکنندگان سخت‌تر می‌کنند و سرمایه فرد را به خطر اندازند. پس در انتخاب شرکت کارگزار خود نهایت دقت را به خرج دهید. مثلاً به مواردی مثل محل دفتر، اعتبار، سابقه و مشتریان آن کمپانی توجه داشته باشید تا از طی شدن درست مراحل واردات خود مطمئن شوید.

حال اگر بخواهیم برای این کار شرکتی را به شما معرفی کنیم، پیشنهاد ما کمپانی وانیکس است. این شرکت بازرگانی و تجاری با سابقه بیش از 10 سال در حوزه واردات و خرید از چین می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. فقط کافی است با مشاوران آن تماس حاصل کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها