بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

یوان ارز ملی کشور چین است. مثل ریال که ارز ملی کشور ماست. اما یک ارز ملی هست که ارز بین‌المللی هم محسوب می‌شود و آن دلار است. دلار مبنای تمام معاملات تجاری در سراسر دنیا است، همانطور که زبان انگلیسی زبان بین‌المللی برای برقراری ارتباط میان افراد مختلف محسوب می‌شود. احتمالا با دانستن این موضوع انتظار دارید که تبادلات تجاری و واردات از کشور چین هم با دلار انجام گیرد. اما در اینجا به حواله یوان فوری با وانیکس اشاره شده است. داستان چیست؟

برای خرید یوان چین با کمترین کارمزد از وانیکس کلیک کنید.

یوان و هر آنچه باید بدانید

این رشد اقتصادی باعث شده که قدرت یوان نیز روزبه‌روز افزایش یابد تا جایی که بتوان آن را رقیبی برای دلار در شرق آسیا و جدیدا کل آسیا دانست. اما یوان چگونه ارزی است و ارزش آن نسبت به دلار چقدر است؟ یوان نام واحد پول رایج در چین است. کد این واحد پول CNY است. یوان چینی به عنوان واحد پول رسمی چین، در تمامی تراکنش‌های داخلی و بین‌المللی در چین استفاده می‌شود. اما چرا؟

در سال ۲۰۱۹، بانک مرکزی چین تصمیم گرفت که ارزش یوان چینی نسبت به دلار آمریکا را به‌صورت کنترل شده کاهش دهد. این تصمیم به منظور افزایش صادرات چین و کاهش وابستگی به صادرات به دلار آمریکا بود. با این حال، ارزش یوان چینی همچنان تحت تأثیر عوامل دیگری مانند تقاضا و عرضه، نرخ بهره، وضعیت اقتصادی و سیاسی جهان و ... قرار دارد.

به صورت خلاصه رشد اقتصادی کشور چین و بالارفتن ارزش یوان نسبت به دلار، باعث شده که در مبادلات تجاری با چین به‌جای دلار، یوان حرف اول را بزند.

روش های حواله یوان

برای خرید کالا و ارسال حواله یوان به شرکت‌های چینی چه راه‌هایی وجود دارد؟ روش‌های حواله یوان به‌منظور ارسال هزینه خرید کالا از شرکت‌های چینی به وجود آمده‌اند. این روش‌ها هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارد که البته برای بازرگانی که قصد دارد سریع کارهای واردات و پرداخت مبلغ خرید را انجام دهد، حواله یوان فوری با وانیکس که در قسمت بعد آن را توضیح خواهیم داد بهترین مورد است. در کل 3 روش حواله یوان وجود دارد:

1. سوئیفت: این روش را حواله ارزی مستقیم هم می‌نامند. در این روش شما می‌توانید ارز خود را به صورت مستقیم به حساب فروشنده چینی واریز کنید.

2. حواله غیرمستقیم: دراین روش بازهم می‌توانید یوان موردنظر را به حساب افراد مستقیم وارد کنید اما زمان ارسال طولانی‌تر است.

3. روش RBM: این روش جدیدترین شیوه ارسال حواله ارزی است که در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

خرید یوان چین با وانیکس

وقتی بحث از حواله یوان فوری با وانیکس می‌شود، عموما روش RBM به ذهن افراد خطور می‌کند. اما وانیکس این کار را با توجه به شرایطی که بازرگانان دارند، انجام می‌دهد. ارتباطات طولانی‌مدت وانیکس با بانک‌های چینی و تجربه متخصصان وی در ارسال حواله یوان به چین، به بازرگان کمک می‌کند که در کمترین زمان ممکن و متناسب با شرایط واردات حواله یوان درخواستی شرکت فروشنده را به حساب آنها واریز کند. نکته مهم این است که روش ارسال حواله ارزی باید در پروفرمای خرید مشخص گردد. نتیجه اینکه بهتر است مراحل خرید کالا را به این شرکت بسپارید.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها