بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

هنگام خرید کفش و لباس ایمنی، توجه به نکات زیر می‌تواند مفید باشد:

1. استانداردهای ایمنی: اطمینان حاصل کنید که کفش و لباس ایمنی مورد نظر شما استانداردهای ایمنی معتبر را دارا هستند. این استانداردها می‌توانند مختصات مشخصی را برای محصول مشخص کنند، از جمله مقاومت در برابر ضربه، ضد لغزش، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و غیره. مطمئن شوید که محصولات ایمنی شما با استانداردهای معتبر مانند ASTM یا EN منطبق هستند. برای خرید از فروشگاه فرتاک تابان اینجا کلیک کنید.

2. مناسب بودن اندازه: اطمینان حاصل کنید که کفش و لباس ایمنی در اندازه صحیح برای پا و بدن شما است. اندازه نامناسب می‌تواند باعث عدم راحتی، کاهش عملکرد و حتی آسیب به پاها و بدن شما شود. بهتر است قبل از خرید، اندازه پاها و بدن خود را دقیقاً اندازه‌گیری کنید و با جدول اندازه‌گیری تولید کننده مقایسه کنید.

3. کیفیت ساخت: بررسی کنید که کفش و لباس ایمنی با کیفیت ساخت بالا تولید شده‌اند. از جنس مقاوم و با دوامی ساخته شده باشند و دارای دوخت‌های محکم و صحیح باشند. همچنین، توجه کنید که قطعات ایمنی مانند زیره فولادی یا کامپوزیت و قفل‌ها به درستی نصب شده باشند.

4. راحتی و قابلیت تنفس: اطمینان حاصل کنید که کفش و لباس ایمنی دارای راحتی و قابلیت تنفس مناسبی هستند. هنگام خرید کفش و لباس ایمنی، راحتی و قابلیت تنفس بسیار مهم است. در ادامه، توجه به موارد زیر می‌تواند به شما در انتخاب محصولاتی با راحتی و قابلیت تنفس بالا کمک کند:

· جنس و برند: انتخاب کفش و لباس ایمنی با استفاده از جنس‌های با کیفیت و مرغوب مانند چرم طبیعی، مواد تنفس‌پذیر و ضدعرق می‌تواند به راحتی و قابلیت تنفس محصول کمک کند. همچنین، برندهای معتبر و شناخته شده در این زمینه معمولاً به طراحی و تکنولوژی‌هایی برای افزایش راحتی و تنفس بیشتر اهمیت می‌دهند.

· ساختار و طراحی: توجه کنید که کفش و لباس ایمنی دارای ساختاری مناسب و طراحی هوشمند باشند. این موارد می‌توانند فضای کافی برای حرکت آزاد پا و بدن را فراهم کنند و از تورم و فشار نامطلوب جلوگیری کنند. طراحی‌هایی مانند دسته‌بندی مناسب انگشتان پا و حفاظت از قسمت‌های آسیب‌پذیر مثل پاشنه و مچ پا نیز می‌تواند به راحتی و قابلیت تنفس کمک کند.

· سیستم تهویه: محصولاتی که دارای سیستم تهویه مناسب هستند، قابلیت تنفس بیشتری دارند. برخی از کفش‌ها و لباس‌های ایمنی دارای نفس‌گیرها، سوراخ‌های تهویه و لایه‌های مشترک تنفس‌پذیر هستند که به جریان هوا در داخل محصول کمک می‌کنند و از ایجاد تعرق و حرارت زیاد جلوگیری می‌کنند.

قبل از خرید لباس ایمنی، مطمئن شوید که:

لباس ایمنی مناسب برای هر کاربرد خاصی نیازمند مشخصات خاصی است، اما در کل، یک لباس ایمنی مناسب باید دارای مشخصات زیر باشد:

1. مقاومت در برابر خطرات: لباس ایمنی باید مقاومت کافی در برابر خطرات مشخصه کاری داشته باشد. ممکن است برای محافظت در برابر ضربه، برش، حرارت، شوک الکتریکی، مواد شیمیایی خطرناک و آتش نیاز به ویژگی‌های خاصی باشد. به استانداردها و ضوابط ایمنی مرتبط با کاربرد خود توجه کنید و مطمئن شوید که لباس ایمنی این مقاومت‌ها را داراست.

2. جنس مرغوب و مقاوم: لباس ایمنی باید از جنس مرغوب و مقاوم ساخته شده باشد. مواد مانند پارچه‌های مقاوم در برابر شکستن و پارگی، ضدآتش و مقاوم در برابر مواد شیمیایی می‌توانند در ایجاد مقاومت و دوام لباس ایمنی نقش مهمی داشته باشند. جنس انتخابی باید متناسب با خطرات مشخصه کاری شما باشد.

3. مناسبت و تناسب: لباس ایمنی باید به طور مناسبی بر روی بدن شما نصب شود مناسبت و تناسب لباس ایمنی نیز از جمله مشخصات مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند. در ادامه به برخی از نکات مربوط به مناسبت و تناسب لباس ایمنی اشاره می‌کنیم:

· انتخاب سایز مناسب: مهمترین نکته در مناسبت لباس ایمنی، انتخاب سایز مناسب است. لباس ایمنی باید به طور صحیح بر روی بدن شما قرار بگیرد تا حرکت آزادانه و راحتی شما را تضمین کند. در هنگام خرید، بررسی کنید که آیا سایز لباس با اندازه بدن شما همخوانی دارد و آیا لباس به درستی متناسب با شکل بدن شما قرار می‌گیرد.

· قابلیت تنظیم و تنظیم سایز: برخی لباس‌های ایمنی دارای قابلیت تنظیم سایز هستند که به شما امکان می‌دهد لباس را به اندازه مناسب برای خود تنظیم کنید. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا لباس را به صورت دقیقتری بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید و راحتی بیشتری را تجربه کنید.

· قابلیت حرکت: لباس ایمنی باید به شما اجازه حرکت آزادانه و محدودیت کمتری بدهد. قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که لباس ایمنی قابلیت حرکت صحیح را فراهم می‌کند و شما را در انجام وظایف خود محدود نمی‌کند. بررسی کنید که آیا لباس دارای خطوط انعطاف پذیری و دوخت‌های مناسب برای حرکت آزاد است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها