بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

یکی از تخصصی‌ترین شاخه‌های وکالت، وکیل بیمه و ازجمله پیچیده‌ترین زیرشاخه‌های آن، وکیل بیمه آتش سوزی و وکیل بیمه باربری است. در این یادداشت این دو شاخه وکیل بیمه‌ای را برای شما شرح می‌دهیم.

وکیل بیمه باربری

وکیل بیمه باربری شخصی است که علاوه بر تخصص در حوزه قوانین بیمه، اشراف کاملی به حوزه بیمه باربری دارد. صرف آشنایی داشتن به قوانین بیمه باربری، از یک فرد وکیل بیمه باربری نمی‌سازد. فرد باید با شرایطی که بازرگانان و شرکت‌های حمل‌ونقل با آن مواجه هستند آشنایی کامل داشته باشد تا قادر به فهم قرارداد بیمه باربری باشد.

در کنار این‌ها، تجربه به دست گرفتن پرونده‌های بیمه باربری، وکیل را با خلأهای قانونی‌ای که وکلای شرکت بیمه از آن استفاده می‌کنند آشنا کرده و باعث می‌شود تا با سلاح قانون قادر به دفاع از پرونده موکل خود در برابر وکلای شرکت بیمه شود.


برخلاف دیگر شاخه‌های وکالت، پیدا کردن یک وکیل بیمه باربری باتجربه و کارکشته کار ساده‌ای نیست. وکیل بیمه باربری سوبارش از گروه وکلای حقوقی سوبارش، با تجربه‌ای بالا و رزومه‌ای قوی در پیروزی در پرونده‌های بیمه باربری، یکی از قوی‌ترین مراکز برای به دست گیری پرونده حقوقی شما درزمینهٔ بیمه باربری است. وکلای بیمه باربری سوبارش می‌توانند در کمترین زمان، بیشترین غرامت را از شرکت‌های بیمه وصول کنند.

وکیل بیمه آتش سوزی

دیگر شاخه تخصصی وکیل بیمه‌ای، وکیل بیمه آتش سوزی است. حساسیت کار وکیل بیمه آتش سوزی به حدی است که هر اقدامی بعد از وقوع حادثه بدون مشورت با او، می‌تواند منجر به از بین رفتن بخشی از غرامت شود.

وکیل بیمه آتش سوزی نه‌تنها باید تسلط کاملی به قوانین بیمه، به‌خصوص قوانین بیمه آتش سوزی داشته باشد، بلکه باید بتواند مانند یک کارشناس آتش سوزی، خسارت را تخمین زده و غرامت قابل وصول را تشخیص دهد.


واقعیت آن است که پیدا کردن وکیلی که شاخصه‌های گفته‌شده را داشته باشد کار دشواری است؛ دردسرهای این شاخه وکالت باعث می‌شود تا کمتر وکیلی سراغ آن برود. دپارتمان وکیل بیمه آتش سوزی سوبارش از گروه وکلای حقوقی سوبارش، با داشتن سال‌ها تجربه در عرصه وکالت پرونده‌های بیمه آتش سوزی و کسب پیروزی‌های متعدد در این زمینه، یکی از مورد اعتمادترین مراکز برای به دست گرفتن پرونده وصول غرامت آتش سوزی خانه یا محل کسب‌وکار شما است.

بهترین وکیل بیمه‌ای کجاست؟

باوجود مراکز ارائه خدمات حقوقی متعدد در سرتاسر ایران، مراکز حقوقی اندکی هستند که قادر به ارائه وکیل در حوزه‌های تخصصی بیمه باشند و به دلیل بالا بودن مبالغ غرامت در این حوزه‌ها، نمی‌توان به هر وکیلی اعتماد کرد.

گروه وکلای حقوقی سوبارش با ارائه خدمات حقوقی تخصصی در عرصه‌های بیمه، بانک و ملک، یکی از برترین مراکز در این حوزه است. همین حالا با جست‌وجوی «وکیل حقوقی سوبارش» در موتور جست‌وجوگر خود، وارد وب‌سایت سوبارش شده و ضمن کسب مشاوره رایگان با کارشناسان ما، با خدمات حقوقی ارائه‌شده توسط سوبارش آشنا شوید.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها