بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

تجربه غذایی متفاوت در رستوران سلف سرویس وی آی پی اصفهان: در دل تاریخی‌ترین شهرهای ایران، اصفهان، یک تجربه غذایی منحصر به فرد و به یادماندنی در انتظار گردشگران و ساکنان محلی است. رستوران وی آی پی با معماری خیره‌کننده، فضایی رویایی و منویی غنی از بهترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی، میزبانی خاص را برای شما عرضه می‌کند. خدمات ارائه شده در رستوران وی آی پی به قدری بی‌نقص و متمایز است که این مکان را به یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان  برای برگزاری مراسم در اصفهان تبدیل کرده است.

تلفن رزرو میز در رستوران vip برای برگزاری مراسم و جشن ها  : 09131261900

نتشریفات برای برگزاری مراسم در اصفهان

رستوران وی آی پی افتخار دارد به عنوان شیک ترین و مدرنترین رستوران بوفه باز سلف سرویس برای برگزاری مراسم در اصفهان ، در بزرگترین مجتمع تجاری اصفهان (سیتی سنتر) واقع شده  با فضا و چشم انداز زیبا و کم نظیر همراه با تجهیزات، ظروف و وسایل مدرن و زیبا  و پرسنل حرفه ای با پوشش جذاب و چشم نواز همچنین با نورپردازی جذاب و شگفت انگیز در خدمت شما همشهریان عزیز میباشد.

ما در تشریفات مراسم در کنار شما بوده تا رویایی ترین خاطرات برای شما رقم بخورد و در فضایی بسیار شاد و مفرح با لذیذترین غذاها، دسرها، نوشیدنی ها و ... همراه با پذیرایی کاملا حرفه ای مطابق تشریفاتی ترین آداب پذیرایی ، به‌طوری‌که در پایان مراسم تمام میهمانان با لبی خندان از رستوران خارج‌شده و میزبان از روند مراسم و کامل و بی نقص بودن آن رضایت کامل داشته و افتخار این را داشته باشیم که تنها گزینه انتخابی شما برای انجام تشریفات مراسم بعدی شما عزیزان باشیم. هدف ما در خدمترسانی صادقانه و مدرن به همشهری های عزیز است و حتی افق دید ما وسیعتر بوده و به برندی بالنده و افتخار آمیز در سطح کشور می اندیشیم طوری که از اصفهان شهر هنر و فرهنگ انتظاری کمتر از این متصور نیست.

**معماری و طراحی داخلی**

وقتی پای به این رستوران می‌گذارید، نخست چیزی که چشمان شما را می‌نوازد، معماری استثنایی و تلفیقی از زیبایی‌های سنتی و مدرن است. دیوارهای کار شده با نقاشی‌های دستی و آثار هنری برگرفته از فرهنگ غنی اصفهان، به همراه روشنایی ملایم، فضایی گرم و دعوت‌کننده برای صرف یک شام رومانتیک یا نهاری دوستانه فراهم می‌آورد.

**منوی غنی و خلاقانه**

رستوران وی آی پی با ارائه منوی متنوع به صورت سلف سرویس و منوباز که شامل انواع غذاهای محلی اصفهانی مانند بریانی، خورشت ماست و دیگر غذاهای سنتی، همچنین طبخ انواع دسرها و غذاهای بین‌المللی به دست سرآشپزان ماهر، تجربه‌ای جامع از غذاخوری را برای هر سلیقه‌ای ارائه می‌دهد.

**خدمات ویژه برای برای برگزاری مراسم در اصفهان**

اگر به دنبال تجربه‌ای ویژه و بی‌همتا در یک رستوران در اصفهان در هنگام صرف غذا هستید، رستوران وی آی پی انتخابی بی‌نظیر محسوب می‌شود. سرعت بالا در ارائه سفارشات، برخورد حرفه‌ای و دوستانه پرسنل و توجه ویژه به جزئیات، همگی دست به دست هم داده‌اند تا لحظاتی به یادماندنی برای میهمانان این رستوران رقم بزنند.

**موقعیت مکانی مناسب برای برگزاری مراسم در اصفهان**

رستوران وی آی پی در یکی از بهترین نقاط شهر اصفهان واقع شده است که دسترسی به آن برای گردشگران و محلی‌ها آسان می‌باشد. این مکان دل‌انگیز با قرار گرفتن در بزرگترین مجتمع تجاری تفریحی اصفهان یعنی سیتی سنتر، فرصتی عالی برای گذراندن وقت پس از گشت‌وگذارهای شهری فراهم می‌کند. و پارکینگ رایگان زیادی هم موجود است

مراسم شب یلدا در رستوران در اصفهان

رستوران وی آی پی اصفهان با ترکیبی منحصر به فرد از فضای زیبا، خدمات دلسوزانه و منوی غنی، به عنوان یکی از بهترین تجربه‌های غذایی در شهر شناخته می‌شود. این رستوران پایبندی خود را به کیفیت، اصالت و رضایت‌مندی مشتریان به اثبات رسانده است. در سفر بعدی به اصفهان، گذراندن وقت در رستوران وی آی پی را در برنامه خود قرار دهید تا خاطره‌ای خوشمزه و خاص را برای خود رقم بزنید.

تلفن رزرو میز در رستوران vip برای برگزاری مراسم و جشن ها  : 09131261900

شیک ترین و مدرنترین رستوران برای برگزاری مراسم در اصفهان

رستوران وی آی پی افتخار دارد به عنوان شیک ترین رستوران اصفهان و مدرنترین رستوران برای برگزاری مراسم در اصفهان ، در بزرگترین مجتمع تجاری اصفهان (سیتی سنتر) واقع شده  با فضا و چشم انداز زیبا و کم نظیر همراه با تجهیزات، ظروف و وسایل مدرن و زیبا  و پرسنل حرفه ای با پوشش جذاب و چشم نواز همچنین با نورپردازی جذاب و شگفت انگیز در خدمت شما همشهریان عزیز میباشد.

    طراحی محیط رستوران با شما مشتریان عزیز:  پرسنل با تجربه و با مهارت ما سعی میکنند چیدمان و طراحی سالن برگزاری مراسم شما با بهترین آرایش ممکن و بنا بر تجربیات سال های سال خدمترسانی انجام دهند، با این وجود ما پذیرای پیشنهاد طراحی و چیدمان سالن بر اساس سلیقه شما عزیزان از صفر تا صد هستیم.

    با ظرفیت پذیرایی 400 نفر بصورت همزمان در محیطی لوکس و مفرح

تلفن رزرو میز در رستوران vip برای برگزاری مراسم و جشن ها  : 09131261900

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها