تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۲۸۵
تعداد نظرات: ۳۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱
در اولین روز فعالیت رسمی صورت گرفت
ظاهراً مشی آغازین تدبیر24 و مطالب تولیدی آنقدر برای برخی ها گران بوده که نقل چند عکس از رسانه های دیگر را بهانه تخریب یک رسانه آن هم تنها یک روز بعد از آغاز کار دانسته اند . . .

تدبیر24 : در شرایطی که تنها یک روز از آغاز به کار رسمی پایگاه خبری تحلیلی تدبیر24 می گذرد ، سایت متعلق به رئیس دفتر نماینده مردم تهران در مجلس فاز تخریبی علیه رسانه های اعتدالی را با حمله به تدبیر24 کلید زد .

به گزارش خبرنگار ما، سایت نماینده به مدیر مسئولی امیر ابراهیم رسولی رئیس دفتر غلامعلی حداد عادل در مطلبی با عنوان "سایت تدبیر ۲۴ با اخبار زرد آغاز به کار کرد + عکس" ضمن زیر سوال بردن شعار های سایت، اخبار منتشره را تنها مربوط به زنان در موضوعات مختلف دانسته است!!. این سایت در بخشی از مطلب خود نوشته است : ((سایت خبری «تدبیر ۲۴» با تبلیغات فراوان مجازی و پیامکی همزمان با شروع کار رسمی دولت جدید فعالیت رسمی خود را آغاز نمود. این سایت خبری با عنوان تقویت منطق اعتدال و با رویکردی نزدیک به مناسبات دولت یازدهم اقدام به فعالیت می نماید. با نگاهی گذرا به خروجی های این سایت بخش قابل توجهی از اخبار منتشر شده توسط این سایت مربوط به انتشار تصاویر همسران چهره های سینمایی و ورزشی داخلی و خارجی و یا تصاویر زنان و دخترانی است که به نوعی در یک موضوع خاص برجسته هستند.سوال اینجاست که انتشارچنین تصاویری در سایتی که عنوان خبری و تحلیلی دارد و لقب رسانه امید و اعتدال را به خود اختصاص داده چه معنایی دارد .))

مطلب منتشره سایت نماینده در شرایطی است که تدبیر24 در یک روز فعالیت رسمی خود همواره نگاه و توجه ویژه ای به تولید محتوای وزین و تحلیلی با نگاه حمایت از رویکرد اعتدالی دولت جدید داشته است . ظاهرا برخی جریانات تمامیت خواه که در 8 سال گذشته عملا به زور تخریب و سانسور و . . .  کنترل فضاهای رسانه ای کشور به خصوص در عرصه فضای رسانه های اینترنتی را در اختیار داشته اند از حضور رسانه های جدید با رویکرد های منطقی و نگاه های معتدل و نه افراطی در این عرصه آنقدر نگران شده اند که سعی می کنند به هر طریق ممکن آن ها را محکوم و از این مسیر حذف کنند .

مطالب مورد اشاره این سایت که مشخص نیست به چه منابع مالی وصل و از چه فرد و گروهی خط می گیرد در حالی است که این مطالب به هیج وجه تولید تحریریه تدبیر24 نبوده و به مانند فضای مرسوم رسانه ای از سایر منابع خبری در سایت و در بخش آخرین اخبار که محل نقل از سایر رسانه هاست درج گردیده است اما ظاهراً مشی آغازین تدبیر24 و مطالب تولیدی آنقدر برای برخی ها گران بوده که نقل چند عکس از رسانه های دیگر را بهانه تخریب و زرد خواندن یک رسانه آن هم تنها یک روز بعد از آغاز کار دانسته اند .

از سوی دیگر مشخص نیست سایت آقای رئیس دفتر از عکس دختران کوچک استیون جرارد یا مثلا عکس یک بازیگر ایرانی که برای مخاطبین عام تر سایت که حق دارند سلیقه های خود را هم در سایتی با رویکرد اعتدالی جست و جو کنند کار شده است چه ثلمه ای وارد به رکن چهارم دموکراسی پیدا کرده است که اینگونه خود را در جایگاه قضاوت قرار داده است .

به هر حال موضوعی که به خوبی مشخص است این است که تدبیر24 آمده است تا همین فضاهای اختناق و یکسویه نگری و قضاوت های غلط را در میان جامعه رسانه ای کشور بشکند و منطق اعتدال مورد نظر رئیس جمهور منتخب و خواست مردم را حداقل به سهم خود پیاده کند .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
9
51
خدا رو شکر کنيد هنوز صهيونيستي و امريکايي و فتنه گر و انحرافي و ... نشديد
عباس عسکرزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
55
9
مشکل خاتمی و یارانش هستند که برای تدبیر مسئله ایجاد خواهند کرد خاتمی به ملت خ. . . کرده دودوزه بازی کرده به من میگه رای نده خودش میره ده کوره ای رای میدهد اصلا قطار سواری بلد نیست بدون بلیط هم میخواد سوار شده این که نشد یکدفعه هم از قطار بیرونش می اندازند تدبیر زیاد تحویلش نگیره باشه خوب
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
اگه آقای خاتمی نبود الان دولت تدبیر و امیدیم وجود نداشت و به کوریه چشم شما ها هم همیشه حمایتشو از آقای دکتر روحانی نشون داده و هیچ سهمیم نخواسته
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
نخواسته یا ندادن؟ :))))))
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
همین الانشم خیلی از وزرا اصلاح طلبن
چون از اصولگراها شایسته ترن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
بابا دادزن خاتمی بیشتر از این باید باشد تا شما بفهمید . مرگ بر اصل ولایت فقیه گفتند . عکس امام و رهبر آتش زدند . آخرش هم روز عاشورا اومدند کف زدند و رقصیدند . شمایی که خود را به خواب زدید خاتمی و اصلاح طلبها با اسلام مشکل دارند اصولگرا بهانه است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
@ناشناس سوم :

آیا از روز اول این شعارهارو سر دادن یا بعد از این که اونجوری سرکوب شدن ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
در پاسخ به ناشناس سوم:

حوادث ناخوشایند مربوط به انتخابات 88 که از آن به عنوان (فتنه) یاد می شود، مانند یک کوه یخی شناور است. فتنه متاسفانه خسارات زیادی به نظام وارد کرد و هزینه های قابل توجهی به مردم، انقلاب، مسئولین و نهادهای قانونی تحمیل نمود. خوشبختانه با درایت رهبری موضوع در حال حاضر خاتمه یافته تلقی می گردد اما برای پرهیز از تکرار باید کل جریان، به صورت همه جانبه بررسی و علت یابی گردد. اغتشاشات و آشوب های خیابانی که بعد از اعلام نتایج صورت گرفت قطعا ناپسند و خارج از شان انقلاب مردمی و اسلامی ما بود و به هیچ وجه قابل دفاع نیست اما وقتی فتنه را به کوه یخی تشبیه می کنیم، این اغتشاشات، قسمت قابل رویت و شناور کوه است و اگر می خواهیم با فتنه مقابله کنیم، باید همه کوه یخی را در نظر بگیریم. ضرب المثلی است قدیمی که می گوید: "هر کس باد بکارد طوفان درو می کند" طوفان همان اغتشاشات 88 بود اما باد چه چیز بود؟ اگر از پاسخ به این سوال فرار کنید یا باز بخواهید توپ را به زمین دیگر بیندازید مشکل حل نمی شودو خودتان هم (فرار از گذشته) داشته اید! لازمه حل مشکل و در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای پرهیز از تکرار، این است که همه گروه ها و افراد مقصر، تقصیر خود را بپذیرند و عذرخواهی کنند. این که هر گروهی اشکالات گروه دیگر را برشمارد و بگوید دیگری باید عذرخواهی (یا به قول دوستان شما توبه) کند مشکلی را حل نمی کند. پس بهتر است و به این موارد که در واقع پایه های کوه یخی یا (باد) در ضرب المثل اشاره شده است هم توجه کنید.
الف) حمایت جانبدارانه اعضای شورای نگهبان که ناظر و داور انتخاباتند از یک کاندیدا . مانند اطلاعیه رسمی آیت الله یزدی و سخنرانی آقای الهام در میتینگ تبلیغاتی مصلای تهران. در حالی که این شورا به دلیل حساسیت فراوان مسئولیتش –چه به صورت فردی (تک تک اعضا) و چه مجموعه شورا- باید بیطرفی را مانند انتخابات اخیر کاملا رعایت می کردند.
ب) حمایت صداوسیما از یک کاندیدا و پخش مکرر سفرهای استانی و افتتاحیه های صوری مثل پل شهید کلانتری و راه آهن شیراز. در حالی که مثلا در انتخابات اخیر سفرهای استانی رئیس جمهور به صورت بسیار مختصر انعکاس یافت و افتتاح صوری هم نداشتیم یا نشان داده نشد.
ج) استفاده از رانت های دولتی توسط یک کاندیدا که شائبه خرید آرا را به وجود آورد مثلا دوهفته مانده به انتخابات در یک اقدام عجیب و بی سابقه حقوق کارمندان افزایش یافت و سهام عدالت پرداخت گردید با این پیام نهفته در آن که برای استمرار پرداخت، باید به این کاندیدا رای دهید. یا توزیع سیب زمینی رایگان که فقط نزدیک انتخابات سال88 صورت گرفت.
د) تهمت زنی یک کاندیدا در مناظره ها به افرادی که حضور نداشتند و عدم اجازه رسانه ملی به آنان برای دفاع از خود . همچنین ارائه آمار غلط و کارهای غیر متعارف مانند آوردن عکس همسر رقیب به مناظره.
ه) عدم اجازه برگزاری راهپیمایی قانونمند به گروه های قانونی منتقد و برخورد شدید نیروی انتظامی با معترضین که پخش تصاویر آن از شبکه های ماهواره ای لطماتی به حیثیت نظام وارد کرد. همچنین پدید آمدن فاجعه کهریزک.
و) اجازه برگزاری جشن انفرادی به کاندیدای پیروز و هواداران محترم شان و ادبیات نامناسب رئیس جمهور عزیز که به جای آب ، نفت بر آتش ریختند. به ویژه خس و خاشاک خواندن مخالفین و عدم توضیح بعدی اگر منظور دیگری داشتند.
ضمنا حوادث عاشورای حسینی قطعا ناشایست و مغایرشدید اعتقادات ما بود اما عاملین اصلی چه کسانی بودند؟ با توجه به اطلاعیه رسمی کاندیدای معترض مبنی بر احتمال انجام این کار توسط برخی گروه های دیگر و انتساب آن به اصلاح طلبان کاندیدای معترض رسما از آن اعلام برائت کرده و از هواداران خود خواسته بود "در صورت مواجهه با چنین صحنه هایی اطراف این افراد را خالی کنند و از کار آنان بیزاری بجویند" ((http://www.fardanews.com/fa/news/83845. اکنون سوال این است چرا عاملین آن علنا محاکمه و معرفی نشدند؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
قوقولی قوقو روز اومد فردای دیروز اومد یالا بلند شید از خواب دیگه در اومد افتاب
جواب شما:بس که بیدار شدیم دیگه خبردار شدیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
عمو عباس
اسم خاتمی رو که میاری دهنتو آب بکش خودشم 3 بار بعد اسم سید عزیز رو ببر
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
7
28
اتفاقا کار درست را شما می کنید. به حرف این افراد تندرو که در بین مردم، اقلیت هم هستند، توجه نکنید.
باتشکر
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
4
34
تدبیر جان با قدرت برو ما پشتت هستیم بگو خب
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
5
35
من یکی که طرفدارت شدم با قدرت ادامه بده و ول کن ای جماعتو
عباس عسکرزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
12
12
تهاجمی تتیتر نزنید حمله چیه انتقاد بنویس مهربان باش تدبیر
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
5
9
گوش به حرف این سایت ها نکنید اینها فقط دنبال منافع شخصی خودشون هستند

امیدوارم این سایت موفق باشد اما به نظر من بهتر است رنگ این سایت را به سبز تغییر دهید
اگر فرض کنیم روحانی یک اشتباهی انجام داد چه کار می کنید؟

رسانه اون هم با خط مشی اصلاح طلبی باید متوجه رای و نظر مردم باشه تا حتی از دولت روحانی هم در صورت اشتباه انتقاد کنه

وگرنه در رودربایستی می مانید و به جایی اینکه وامدار مردم باشید وامدار دولت می شوید
رسول م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
3
27
تا کور شود هرآنکه نتواند دید
شیطون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
2
26
آقای رسولی!
شما که اخبار واقعی منتشر می کنید میشه بفرمایید طبق نظرسنجی های معتبر، درصد آرائ آقای حداد قبل از انصراف چقدر بود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
17
11
از مرد با تقوايي مانند اقاي حداد بعيد است چنين فرد بي تدبيري رييس دفترش باشد !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
ملاک شما برای سنجش تقوا چیست؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
هرکسی از ظن خود شد یار من...
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
آخه ازش در همایشی به عنوان مرد تدبیر و تقوا (با بودجه بیت المال) قدر دانی کردن
احمد
|
UNITED STATES
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
2
17
من از ديروز عضو شدم و كلى ذوق زده شدم وقتى ديدم بعد از هشت سال اكثريت جامعه يه سايت مستقل دارن كه مىتونن اخبار دولت منتخبشون رو پيگيرى كنن!!!
باور كن حاضرم قيد زندگى رو بزنم و بيام تهران به طور رسمى اعلام كنم كه من نگهبان تدبير24 هستم و تا پاى جونم ازش حمايت مىكنم!!!
كاملا جدى مىگم ! آخه مشكل اي اقليت تندرو فقط يه سايت خبرى نيست اين افراطىها حتى با نفس كشيدن مردم ايران هم مخالف هستن!!!
زنده باد دكتر روحانى مرد تدبير و اميد!!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
2
23
اصولگرا هستن ديگه...كاريشون نميشه كرد.
اقليت رو كه نبايد حذف كرد.
زنده باد مخالف من، هرچند كم و انگشت شمار باشن.
نادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
3
17
مشکل اینجاست که اینان خودشون را عقلای قوم یا بهتر بگم خودشون را بزرگتر از همه می دانند و معتقدند که همه به غیر از خودشان باید فرمانبر باشند اما غافل از این واقعیت هستند که در این چندسال که همه چیز ما دستشون بود برای ملت مشخص و ثابت شده که توان اداره و مدیریت هیچ چیز ندارند و به ناحق جایگاهها را غضب کردند.
مخالف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
13
3
حمله؟!!!!!!
با چقدر خشنید شما!!!!
حمله چیه؟
با من مهروبون باش
زنده باد مخالف چی شد؟
تبدیل مخالف به دوست پس چیه؟
ضد حداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
11
7
تدبیر جان ول کن این سایت حداد رو
لطفا اون خبر روش های ارتباط با همسر در دوران عقد را دوباره منتشر کن پیداش نمیکنم
اگه میشه تصاویری هم از خواستگاران قبلی الناز حبیبی بذار خیلی ممنون میشم
ما اعتدالیون باید وحدت داشته باشیم و اصلا توجهی به انتقادات اصولگرا ها نکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
بگو خب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
11
7
من فقط می دونم آدمی که مال بیست سال قبل بوده الان تجربه اش به درد آبیاری فضای سبز آموزش پرورش هم نمی خوره. باید یه دوره واسش بذارن با سیستم جدید آشنا بشه...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
دکتر نجفی در حال حاضر بهترین گزینه برای آموزش و برورش است و بیشتر معلمان از این انتخاب روحانی خوشحال هستند
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
به قول قدیمی ها:دود از کنده بر می خیزد.اگر ایشان کشتیبان آموزش و پرورش می شدند شاید در کمتر از سال همگی متوجه تفکرات نو همراه با تجارب گذشته ایشان می شدند و باز به روحانی و مجلس آفرین می گفتند.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
2
10
تدبیر جان برو جلو. ما پشتتیم . دیگه آروم نمیشینیم. اول حمله کن دجال نیوز رو بترکونیم
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
7
3
تدبیر میخواد نشون بده که داره توسط بقیه دیده میشه. می خواد خودش رو مهم جلوه بده.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
7
0
ظدرف کاررسانه ای ندارید
عسکرزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
8
0
مرد باشید و اسم بدهید ناشناس یعنی چه در ثانی اگر بخواهند شما را شناسنائی میکنند با دولت جدید بیشتر چون امنیتی ترند
محبیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
6
1
سایت حداد باشه یامال هرکی دیگه راست گفته زرد هستید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
0
9
اینها عواقب شکست در انتخابات است.
جدی نگیرید.
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
3
1
با سلام واحترام
من به عنوان یک اصلاح طلب فکر میکنم ابن انتقاد پر بیراه نباشد،اگر اینجا یک پایگاه خبری تحلیلی است عکس بازیگران با همسرانشان و...چه معنای دارد؟
لطفا بهانه به دست افراطی های اصول گرا ندهید.
باسپاس
راضیه
|
-
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
0
0
منم اگه یه مقام دولتی بودم سایتتونو کلا از فیلترم میگذروندم.اخه این چه سایته مذخرفیه.همشم که دوروغه.چرا نظرات الکیو تایید میکنید.اونو که میگف رضا شاه نمیدونم چی چی اونو میگم.چرا اصلا نظراتو تایید کردین.اینجوری ذهن بقیه رو هم خراب میکنید.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها