تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶
آژانس فضایی فدرال روسیه موسوم به ˈروس کاسموسˈ مذاکره با سازمان فضانوردی آمریکا (ناسا) برای اعزام فضانورد رژیم صهیونیستی به ایستگاه فضایی بین المللی را تکذیب کرد.
تدبیر24:  یک مقام روابط عمومی آژانس فضایی فدرال روسیه به ایتارتاس گفت که این آژانس هیچ گونه مذاکره ای با مقامات ناسا برای اعزام فضانورد اسرائیلی به ایستگاه فضایی بین المللی با فضاپیمای سایوز انجام نداده است.

رسانه های خبری روسی امروز مدعی شدند روسیه برای اعزام یک فضانورد رژیم صهیونیستی به ایستگاه فضایی بین المللی به جای فضانورد آمریکایی با یک فضاپیمای سایوز آمادگی دارد و مذاکرات در این زمینه میان آژانس فضایی فدرال روسیه و ناسا جریان دارد.

مقام روابط عمومی آژانس فضایی فدرال روسیه گفت: روس کاسموس در باره اعزام فضانورد اسرائیلی توافقی نکرده است و مذاکره ای هم در این مورد صورت نمی گیرد.

طبق روال چندساله، ترکیب فضانوردان فضاپیماهای سایوز روسی را معمولاً یک یا دو روس یک فضانورد آمریکایی و یک نفر هم فضانورد اروپایی یا ژاپنی تشکیل می دهند.

روسیه با چند کشور دیگر در پروژه ایستگاه فضایی بین المللی مشارکت دارد و طبق قراردادهای دولتی، فضانوردان کشورهای شریک در این طرح بین المللی را با فضاپیماهای سایوز خود به فضا اعزام می کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها