تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵
جلسه ملاقات وزیر ورزش و جوانان با اعضای تیم ملی هندبال حاشیه های جالب و تاثیرگذاری داشت؛ از خنده رویی های کاپیتان این تیم تا بغض و اشک بهترین بازیکن آسیا.
تدبیر24: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، جلسه ملاقات اعضای تیم ملی هندبال با وزیر ورزش و جوانان حاشیه های جالبی را در پی داشت که در ادامه آن را می خوانید.

** در لحظه ورود وزیر به جلسه، گودرزی با کاپیتان تیم ملی هندبال دیده بوسی کرد و برخورد بسیار گرمی با محمدرضا رجبی داشت. البته علت این برخورد صمیمی در ادامه جلسه مشخص شد.

** گودرزی در شروع صحبت هایش با عذرخواهی از اینکه نتوانست در فرودگاه به استقبال تیم ملی هندبال بیاید دلیل غیبتش را اینگونه عنوان کرد: به هر حال ما از کارکنان دولت هستیم و هر موقع که رییسمان ما را بخواهد باید در جلسات شرکت کنیم. من قصد داشتم برای استقبال از شما به فرودگاه بیایم اما واقعا کار پیش آمد و نتوانستم.

** پیش از صحبت های گودرزی، بچه های تیم ملی هندبال به درد و دل با رییس ورزش پرداختند. ادبیات مناسب و فن بیان بسیار خوب اعضای تیم ملی هندبال با تحسین حاضرین همراه بود و حتی مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش هم در چند نوبت به این قضیه اشاره کرد.

** میلاد مسائلی هندبالیست اصفهانی تیم ملی در این جلسه گفت: 7 نفر از بازیکنان تیم ملی پیش از شروع رقابت های قهرمانی آسیا از تیم های مختلف عربی پیشنهاد تغییر تابعیت داشتند ، چند بازیکن هم لژیونر بودند و در تمرینات حضور مرتبی نداشتند ، اما قبل از شروع رقابت ها تمام نفرات دور هم جمع شدیم و با ذکر یک " یا علی " محکم نتیجه کار را به همه نشان دادیم.

** مهدی بیجاری دیگر هندبالیست تیم ملی که فرزند یکی از نظامیان حاضر در دفاع مقدس است با اشاره به اینکه ادامه دهنده راه پدرانمان هستیم خاطرنشان کرد: رقابت های قهرمانی آسیا در بحرین برای ما مانند 8 سال دفاع مقدس بود. همه در آنجا متحد شده بودند تا ما موفق نشویم . به سرود و پرچم ایران اسلامی بی احترامی می کردند اما ما قبل از شروع مسابقاتمان با ذکر "یا فاطمه الزهرا" از جانمان می گذشتیم و مقابل آن همه فشار می ایستادیم. در روز پایانی هم با پرچم ایران دور افتخار زدیم. ما در هیچ مسابقه ای به فکر پاداش نبودیم .

**اما بدون شک تاثیرگذارترین صحنه این جلسه به بغض و اشک های الله کرمی استکی برمی گشت. آنجایی که فوق ستاره هندبال ایران نتوانست صحبت هایش را ادامه دهد و حاضرین در جلسه را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

** مسئولین ورزش قطر از چند سال پیش تلاش زیادی داشتند تا با پیشنهادات سنگین مالی، برای الله کرم استکی تابعیت قطری بگیرند تا او بتواند در تیم ملی قطر بازی کند. آنها حتی برای الله کرم گذرنامه قطری هم گرفتند. استکی در این مورد گفت: من فقط برای شوک به مسئولین وقت ورزش ایران در دولت گذشته به قطر رفتم اما من چه طور می توانم چشم در چشم برادران ایرانی ام مقابل ایران قرار بگیرم ...

همینجا بود که استکی دیگر نتوانست به صحبتهایش ادامه دهد و بغض این ورزشکار برتر و بااخلاق شکست.

** محمدرضا رجبی کاپیتان خنده رو تیم ملی هندبال که در ابتدای جلسه با برخورد گرم وزیر روبرو شده بود در این جلسه گفت که وزیر ورزش و جوانان در سالهای گذشته در دانشگاه استاد او بوده است. رجبی در جواب پرسش مازیار ناظمی که آقای وزیر چه نمره ای به تو می داد، گفت: آقای وزیر همیشه به ما لطف داشتند.

این پاسخ رجبی با خنده حاضرین روبرو شد.

**وزیر ورزش و جوانان در این نشست ، گاهی برای خارج شدن فضای جلسه از حالت خشک و رسمی خود ، جمله ها و ضرب المثل هایی را عنوان می کرد تا اعضای تیم ملی هندبال بتوانند راحت تر حرف ها و درددلهایشان را عنوان کنند.

دکتر گودرزی رو به تک دوربین سیما در این جلسه از آنها و سایر رسانه ها خواست تا شوخی و مزاح او را جدی نکنند و در بخش های مختلف خبری از آن به عنوان گاف و مسایلی از این دست استفاده نکنند.

** با اینکه رقم پاداش وزارت ورزش و جوانان برای اعضای تیم ملی هندبال رضایت صد درصدی آنها را فراهم نکرد اما بسیاری از نفرات این تیم به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند: در دوره های قبلی وعده های زیادی برای پرداخت پاداش به ما می شد که اکثر آنها به جایی نمی رسید. اما حداقل از این خوشحال هستیم که وزیر فعلی ورزش با صداقت تمام با ما برخورد کرد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها