تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
فیفا اعلام کرد در مجموع تاکنون برای ۶۴ مسابقه از رقابت های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تعداد دو میلیون و سیصد هزار بلیت به فروش رفته است.
تدبیر24: فدراسیون جهانی فوتبال همچنین خاطرنشان کرد بیش از ۵۰۰ هزار بلیت در مرحله نخست که مهلت آن به تازگی به پایان رسید فروخته شده است و تعداد ۱۵۹ هزار بلیت دیگر نیز مجددا به طور انحصاری در مرحله دوم یعنی مدت زمان بین ۱۲ مارس و یکم آوریل از طریق فیفا به فروش خواهد رسید.

بلیت های مراحل بعد برای مسابقاتی فروخته خواهد شد که بازی افتتاحیه ۱۲ ژوئن در سائو پائولو و مسابقه پایانی(فینال) را در ورزشگاه شهر ریو در ۱۳ ژوئیه شامل نمی شود.

علاوه بر این بلیت هایی که به صورت حضوری و بدون مراجعه به فضای مجازی فروخته خواهد شد، عبارت است از بلیت گروه مسابقات بین انگلیس و ایتالیا ، امریکا و پرتغال، مرحله دوم مسابقات در «پورتو الگره» و «سائو پائولو» و همچنین مرحله نیمه نهایی در «بلو هاریزونته» .

در آخرین گروه فروش بلیت ها، ۶۰ درصد برای تماشاچیان برزیلی در نظر گرفته شده است که تاکنون ۵۷ درصد کل بلیت هایی را که تاکنون فروخته شده است، به خود اختصاص داده اند.

برزیل، از مجموع بلیت های فروخته شده ۹۰۶ هزار و ۴۳۳ بلیت توسط تماشاچیان برزیلی و ۱۲۵ هزار و ۴۶۵ بلیت توسط تماشاچیان مقیم امریکا خریداری شده است.

تماشاچیان کلمبیایی با خرید ۶۰ هزار و ۲۳۱ بلیت ، آلمانی با ۵۵ هزار و ۶۶۶ ، آرژانتینی با ۵۳ هزار و ۸۰۹ ، انگیسی با ۵۱ هزار و ۲۲۲ و استرالیایی با ۴۰ هزار و ۴۴۶ بلیت تا به امروز به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها