تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۲۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
وزیر امور خارجه اندونزی:
وزیر امور خارجه اندونزی روز جمعه پس از دیدار محمدجواد ظریف با رییس جمهوری اندونزی، گفت: حتی یک مشکل که روابط جاکارتا – تهران را تحت تاثیر قرار دهد وجود ندارد.
تدبیر24: مارتی ناتالیگاوا گفت: حتی یک مشکل نیز که روابط جاکارتا – تهران را تحت تاثیر قرار دهد وجود ندارد. روابط خوب و سرشار از دوستی بلندمدت بین دو کشور برقرار است.

وی گفت: دو کشور در حال همکاری برای یافتن فرصت های جدید به منظور افزایش روابط دو جانبه در زمینه های اقتصادی، فناوری، تحقیقاتی و انرژی هستند و ظرفیت های زیادی وجود دارد که می تواند روابط دو جانبه بین ایران و اندونزی را توسعه دهد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران بعداز ظهر امروز به وقت محلی با سوسیلو بامبانگ یودهویونو رییس جمهوری اندونزی دیدار و در مورد راه های گسترش روابط بین دو کشور گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه اندونزی پس از این دیدار همچنین گفت: جاکارتا و تهران دیدگاه های مشترکی در خصوص ضرورت مبارزه با افراط گری و افزایش نگرش های میانه رو دارند.

وی همچنین از همکاری ایران و اندونزی در زمینه مبارزه با افراط گری و افزایش نگرش های میانه رو خبرداد.

مارتی ناتالیگاوا تصریح کرد: اندونزی بر این باور است که ایران باید در حل بحران سوریه مشارکت مستقیم داشته باشد.

وزیر امور خارجه اندونزی تصریح کرد که بحران سوریه باید از طریق دیپلماسی حل شود نه از طریق خشونت. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها