تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۲۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت غم مرگ "تیتو ویلانووا" تا آخر عمرش با وی باقی خواهد ماند.
تدبیر24: "تیتو ویلانووا" جمعه شب به دلیل بیماری سرطان در سن 45 سالگی دار فانی را وداع گفت.

تیم فوتبال بایرن مونیخ روز شنبه در بازی با وردربرمن که در حضور 71 هزار تماشاگر در ورزشگاه آلیانتس آرنا برگزار شد با بازوبند مشکی به میدان رفت.

بر پایه گزارش ساکرنت، ویلانووا چهار سال به عنوان دستیار پپ گواردیولا در نیوکمپ فعالیت کرد.

گواردیولا در خصوص مرگ دستیار پیشین خود اظهار داشت: ما همه چیزمان را با هم به دست آوردیم، در باخت‌ها با هم بودیم و در پیروزی‌ها. این یک وضعیت دشوار است. این تراژدی برای همیشه با من می‌ماند.

روز شنبه 20 هزار تماشاگر بارسلونا هم به همراه بازیکنان این تیم در ورزشگاه نیوکمپ جمع شدند تا به سرمربی پیشین تیم خود ادای احترام کنند.

"کارلس پویول"، کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا، هم در خصوص مرگ "تیتو ویلانوا" اظهار داشت: لحظات خیلی دشواری است. ما حمایت خودمان را از خانواده و دوستان تیتو اعلام کرده ایم. تیتو یک شخص بزرگ، کامل و یک الگو بود که ما را ترک گفت. این ضربه بزرگی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها