تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۲۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان: سمندر لرستانی کمتر از یوز یا گوزن زرد ایرانی نیست، برای حفاظت از حیواناتی چون یوز، گور ایرانی، هوبره و گوزن زرد ایرانی پروژه‎هایی تعریف شده اما برای شکار سمندر لرستانی تا ابتدای امسال حتی جریمه‎ای تعیین نشده بود.
تدبیر24: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان گفت: نادیده‌گرفتن سمندر لرستانی، مظلومیت محیط‌زیست استان را نشان می‎دهد.
 
محمدحسین بازگیر بیان‌کرد: در سال 89 دو نماینده از کشور برای دفاع از سمندر لرستانی و ورود آن به کنوانسیون سایتیس به امارات رفتند و در شرح سفر خود گفتند که زمانی سمندر را به این لایحه وارد کردند، اعضای آنجا شادمان به سمت ما می‎آمدند و تبریک می‎گفتند.
 
وی اضافه کرد: این دو فرد می‎گفتند در بازگشت به کشور دائم در این فکر بودیم که بازتاب این خبر در کشور می‎تواند چگونه باشد؟ اما متأسفانه کسی در اینجا حتی از موضوع اطلاعی نداشت.
 
بازگیر ادامه‌داد: سمندر لرستانی کمتر از یوز یا گوزن زرد ایرانی نیست، برای حفاظت از حیواناتی چون یوز، گور ایرانی، هوبره و گوزن زرد ایرانی پروژه‎هایی تعریف شده اما برای شکار سمندر لرستانی تا ابتدای امسال حتی جریمه‎ای تعیین نشده بود.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان تصریح‌کرد: باید در یک پروژه ملی و بین‎المللی در حد پروژه یوز، حمایت از این گونه محروم را آغاز کرد، نادیده گرفتن سمندر، مظلومیت محیط زیست استان را نشان می‎دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها