تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۲۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
"کارلوس توز" دعوت نشد
فرارو - فهرست 30 نفره تیم ملی آرژانتین در حالی به فیفا ارائه شده که در این میان نامی از مهاجم تیم فوتبال یوونتوس به چشم نمی‌خورد.
تدبیر24: بالاخره شایعه ها به حقیقت پیوست و کارلوس توز ، مهاجم تیم یوونتوس به رغم بازی های خوبی که در این تیم انجام داده بود به تیم ملی آرژانتین برای حضور در بازی های جام جهانی دعوت نشد.
توز در حال حاضر یکی از برترین مهاجمان تیم یوونتوس است و با 19 گلی که در رقابتهای سری آ به ثمر رساند کمک زیادی به این تیم در کسب عنوان قهرمانی کرد. پیش تر شایعه شده بود که مسی با توز مشکل دارد و از همین رو سابیا مربی تیم آرژانتین ترجیح می دهد این بازیکن را به تیم ملی دعوت نکند.

فهرست 30 بازیکن اولیه تیم ملی آرژانتین که به فیفا ارائه شده به شرح زیر است:
دروازه بانان: سرخیو رومه‌رو (سامپدوریا)، ماریانو آندویار (کاتانیا)، آگوستین اوریون (بوکا جونیورز)

مدافعان: پابلو زابالاتا (منچسترسیتی)، فدریکو فرناندس(ناپولی)، ازکویل گارای (بنفیکا)، مارکوس روخو (اسپورتینگ لیسبون)، هوگو کامپاگنارو (اینتر)، مارتین دمیکلیس (منچسترسیتی)، خوزه باسانتا (مونته‌ری)، نیکلاس اوتامندی (آتلتیکو مینیه‌رو)، لیساندرو لوپز (ختافه)، گابرزیل مرکادو (ریور پلاته)

بازیکنان میانی: خاویر ماسچرانو (بارسلونا)، فرناندو گاگو (بوکا جونیورز)، لوکاس بیگلیا (لاتزیو)، اور بانه‌گا (نیولز اولد بویز)، ریکاردو آلوارز (اینتر)، آگوستو فرناندس (سلتا ویگو)، خوزه سوسا (آتلتیکو مادرید)، آنخل دی ماریا (رئال مادرید)، ماکسی رودریگوئز (نیولز اولد بویز)، فابیان رینائودو (کاتانیا)، انزو پرس(بنفیکا)

مهاجمان: لیونل مسی (بارسلونا)، گونزالو هیگواین (ناپولی)، سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی)، رودریگو پالاسیو (اینتر)، ازکویل لاوتزی (پاری سن ژرمن)، فرانکو دی سانتا (وردربرمن)
منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها