تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
آمار تراکنش مالی ۱۰ روز برپایی نمایشگاه بیست و هفتم کتاب و بدون احتساب خرید نقدی مردم، از رشد ۲۰ میلیارد تومانی خرید حکایت دارد.
تدبیر24:  مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد از اختصاص اعتبار ۳۲ میلیارد ریالی خرید کتاب برای اهدا به سراسر کشور خبر داد. همایون امیرزاده، در این باره گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد با هدف دسترسی اقشار مختلف کشور به تازه‌های کتاب و براساس تفاهمنامه‌های موجود با ادارات کل ارشاد استان‌ها در سال جاری و در مرحله نخست، به اهدای تازه‌های کتاب به استان‌ها با اعتباری بیش از بر ۳۲ میلیارد ریال اقدام کرده است.
 
وی افزود: در حال حاضر مرحله نخست اهدای کتاب به استان‌های کشور آغاز شده است و ادارات ارشاد استان‌ها می‌توانند تا پایان خردادماه سال جاری به انتخاب کتاب‌های خود اقدام کنند. امیرزاده با اشاره به زمان اجرای مرحله نخست اهدای کتاب‌ها گفت: ادارات کل ارشاد استان‌ها می‌توانند تا ۳۱ خرداد‌ماه برای انتخاب کتاب‌ها اقدام کنند.
 
مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد با بیان این‌که میزان کتاب‌های اهدایی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد با توجه به اعتبارات خرید کتاب تعیین می‌شود، افزود: با هدف اجرای عدالت فرهنگی در توزیع کتاب‌های خریداری شده از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد، هر ساله به هر یک از ادارات کل و با توجه به وضعیت مراکز فرهنگی، علمی و کتابخانه‌های استانی سهمیه در چند مرحله اختصاص داده می‌شود.
 
خبر دیگر از حوزه کتاب و معاونت فرهنگی وزارت ارشاد ایتکه، آنطور که خانه کتاب گزارش داده، مبلغ کل تراکنش‌های بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در طول ۱۰ روز برپایی این رویداد فرهنگی، ۴۷۲ میلیارد و ۵۲۱ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۱۲۲ ریال است. در حالی که در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۲۷۳ میلیارد و ۸۶۱ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۴۵ ریال تراکنش بانکی صورت گرفته بود.
 
همچنین تعداد کل تراکنش‌های بانکی صورت گرفته در طول ۱۰ روز برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۲۳۱ تراکنش است. بیشترین میزان تراکنش بانکی با مبلغ ۶۵ میلیارد و ۵۳۹ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۶۹۱ ریال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روز پنج‌شنبه (۱۸ اردیبهشت‌ماه) یعنی نهمین روز از برپایی این رویداد فرهنگی صورت گرفته است.
 
بنابراین گزارش، پرفروش ترین ناشران در بخش های کودک و ناشران عمومی نیز به این شرح اعلام شده است:
 
ناشران کودک
 
مبلغ کل تراکنش‌های خرید: ۳۲ میلیارد و ۱۸۳ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۱۳۶ ریال
سه ناشر پرفروش به ترتیب میزان تراکنش‌های بانکی: «افق(کودک)»، «قدیانی» و «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان»
 
ناشران عمومی
 
مبلغ کل تراکنش‌های خرید: ۱۵۵ میلیارد و ۸۳۸ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۲۲۹ ریال
سه‌ ناشر پرفروش به ترتیب میزان تراکنش‌های بانکی: «نشر نی»، «نسل نواندیش» و «سوره مهر»
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها