بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
مدیر کل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت : 1000 بسته غذایی تاکنون ازسوی جمعیت هلال احمر استان جهت امداد رسانی به مناطق سیل زده به ویژه مسافران و سیل‌زدگان شرق گلستان توزیع شده است.
تدبیر24:  مجتبی اکبری اظهار داشت : از دیگر خدمات ارائه شده ازسوی جمعیت هلال احمر استان انواع خودرو 30 دستگاه ، آب معدنی 1350 بطری ، ،کنسروجات 850 قوطی ، نان 610 قرص ،افراد حادثه دیده 990 نفر ، 470 نفر نیروی عملیاتی آماده باش ، 20تیم عملیاتی اسکان برای 700مورد و انتقال هوایی40نفر و عملیات زمینی و هوایی کماکان ادامه دارد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان هم در مناطق حادثه دیده گفت: بارش شدید باران که آب‌گرفتگی معابر و جاده‌های بین شهری استان را به دنبال داشت باعث توقف چندین ساعته مسافرانی که قصد عبور از استان گلستان را داشتند شده بود که جمعیت هلال‌احمر آزادشهر و رامیان از همان ساعات اولیه اقدام به تقسیم بسته‌های غذایی شامل نان، خرما، آب معدنی، میوه و مواد لبنی بین مسافرانی که در محیط‌های امن از قبیل مدارس، زائرسرای امام هشتم (ع) و امامزادگان آقاامام اسکان داده شده بودند، کرد.
 حسین شکی خاطر نشان کرد: مقداری بسته غذایی هم از صبح امروز در مناطق سیل‌زده به ویژه سنچول‌محله آزادشهر و روستاهای خاندوز سادات، فاضل‌آباد آزادشهر، کومیان و قورچای در محدوده شهرستان آزادشهر و دارکلاته و جعفرآباد نامتلو در محدوده شهرستان رامیان بین مردم تقسیم شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر آزادشهر و رامیان اضافه کرد: با توجه به اینکه سیل مناطقی از شهرها و روستاها را در بر گرفته و مناطق دیگر از سیلاب در امان مانده همکاری خوبی بین دوستان و آشنایان مردم سیل‌زده با آنان وجود دارد و بسیاری از سیل‌زدگان در منازل آشنایان خود اسکان یافته‌اند تا اوضاع منطقه زندگی آنها به حالت عادی برگردد.
شکی با اشاره به آماده‌باش کامل جمعیت هلال ‌احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان از شامگاه شب گذشته اذعان داشت: طبق مصوبه ستاد بحران این دو شهرستان و با عنایت به اخبار واصله از اداره هواشناسی تمهیداتی اندیشیده شده بود که ضررهای جانی و مالی این سیل به حداقل برسد و در حال حاضر هم نیروهای امداد و نجات در قالب تیم‌های پزشکی و خدماتی آماده کمک‌رسانی به افراد سیل‌زده این دو شهرستان هستند.
ساجد نیوز
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها