بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۶۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۲
تایید خبر تدبیر24 در خصوص انتصاب سخنگوی جدید وزارت خارجه
عراقچی سخنگوی سابق وزارت خارجه در گفت و گویی با اشاره به انتصاب سختگوی جدید دستگاه خارجی خبر پایگاه خبری تدبیر 24 در خصوص حضور خانم مرضیه افخم در این سمت را تایید کرد . . .

تدبیر24 : سید عباس عراقچی سخنگوی سابق وزارت امور خارجه کشورمان دقایقی قبل در گفت و گویی انتصاب خانم مرضیه افخم مدیرکل فعلی دیپلماسی عمومی وزارت خارجه را به سمت سخنگویی دستگاه سیاست خارجی تایید کرد .

به گزارش خبرنگار ما روز گذشته پایگاه خبری تحلیلی تدبیر24 در گفت گوی اختصاصی با یک منبع مطلع در وزارت خارجه از انتصاب مرضیه افخم در پست سخنگویی دستگاه دیپلماسی خبر داده بود. این خبر که بلافاصه پس از انتشار با بازتاب های گسترده داخلی و خارجی روبرو شد واکنش های مختلفی را نیز در پی داشت . در حالی که رسانه های مختلف داخلی و خارجی این خبر را با تحلیل های خود منتشر کرده و شخصیت های مختلف و مردم هم از آن استقبال کرده بودند فراکسیون روحانیون مجلس به مخالفت با این انتصاب پرداخت و حتی کار تا آن جا پیش رفت که برخی خبر تدبیر24 را صرفا یک ادعا دانستند اما لحظاتی پیش بالاخره سخنگوی فعلی دستگاه دیپلماسی رسما به این خبر صحه گذاشت

به هر حال موضوعی که به خوبی مشخص است این است که با ابتکار دولت تدبیر و امید و انتصاب یک دیپلمات زن فعال سیاسی رسانه ای در جایگاهی که مورد توجه تمام دنیا برای دریافت پیام ها و مواضع دیپلماتیک جمهوری اسلامی است برگ دیگری از حضور زن ایرانی در جهان با حمایت دولت یازدهم رقم می خود . برگی که به یقین می تواند سبب افزایش جایگاه زنان و امید به حضور دیپلمات های زن ایرانی در وزارت خارجه و نشان دادن توان زنان در این عرصه نیز هست .

تدبیر24 در روزهای آینده به بررسی بیشتر این انتصاب خواهد پرداخت .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
رسول م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
1
3
امیدواریم روز به روز شاهد تغییراتی اساسی تو جای جای این دولت باشیم

زنده باد اصلاحات
هلیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
0
2
زنده باد دکتر روحانی.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها