تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
تمام رسانه‌های اسرائیلی هم‌جهت با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به صورت هماهنگ تبلیغاتی روانی را آغاز کرده‌اند مبنی بر اینکه حماس به دنبال به راه‌انداختن کودتایی در کرانه باختری با هدف تسلط بر آن است.
تدبیر24:رسانه‌های نزدیک به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک اقدام هماهنگ عملیاتی تبلیغاتی را با عنوان «حماس در حال برنامه‌ریزی برای کودتایی در کرانه باختری است» به راه انداخته‌اند. این اقدام امروز چهارشنبه و در هفتمین روز ناپدید شدن سه سرباز رژیم صهیونیستی در کرانه باختری آغاز شده است. رژیم صهیونیستی حماس را عامل این اقدام می‌داند اما حماس این اتهام را «مضحک» اعلام کرده است.

«اوفیر جندلمان» سخنگوی نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اخیرا در یک گفت‌وگو با شبکه «الجزیره» مدعی شد حماس از طریق آنچه وی آن را کودتا خواند، به دنبال تسلط بر کرانه باختری است.

وی افزود: اسرائیل عملیات‌های نظامی و اطلاعاتی خود را برای رسیدن به دو هدف اساسی یعنی پیدا کردن سربازان ربوده شده و ربایندگان آنها و وارد کردن ضربه به زیرساخت‌های حماس در کرانه باختری ادامه می‌دهد.

جندلمان در ادعاهای خود تاکید کرد حماس قصد دارد با پرتاب موشک بر شهرک‌های صهیونیستی جنوب، جبهه دیگری در نوار غزه باز کند اما رژیم صهیونیستی به این موشک‌ها پاسخ خواهد داد.
برچسب ها: حماس ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها