تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کاپيتان پيشين آتزوري هم به فهرست گزينه‌هاي جانشيني چزاره پراندلي در نيمکت اين تيم اضافه شد.
تدبیر24:کاپيتان پيشين آتزوري هم به فهرست گزينه‌هاي جانشيني چزاره پراندلي در نيمکت اين تيم اضافه شد.

به دنبال استعفاي چزاره پراندلي از سرمربيگري تيم ملي ايتاليا به دليل ناکامي اين تيم در صعود از مرحله گروهي جام جهاني 2014، از چند مربي بزرگ ايتاليايي به عنوان گزينه‌هاي هدايت آتزوري نام برده شد اما حالا يک گزينه کم‌تجربه مانند فابيو کاناوارو هم به فهرست اين گزينه‌ها افزوده شده است.

کاناوارو، کاپيتان پيشين تيم ملي ايتاليا که در خط دفاع اين تيم بيش از 100 بازي انجام داده است و همراه با آن قهرمان جام جهاني 2006 آلمان شد، درباره مربيگري در تيم ملي ايتاليا اظهار داشت: هدايت تيم ملي ايتاليا براي من مايه افتخار است، هرچند رئيس فدراسيون هم استعفا کرده و قرار است تغييراتي در اين فدراسيون صورت بگيرد. به همين دليل تصور مي‌کنم که اين کار سختي است.

کاناوارو که سال 2006 به خاطر نمايش فوق‌العاده‌اش در جام جهاني توپ طلاي فرانس فوتبال را هم برد، افزود: بدون شک من نمي‌توانم به پيشنهاد مربيگري تيم ملي نه بگويم اما از برنامه‌هاي فدراسيون فوتبال ايتاليا براي آينده‌ تيم بي‌اطلاعم هرچند مي‌دانم که فوتبال ايتاليا در مقطع بسيار حساسي قرار دارد.

حرفه مربيگري فابيو کاناوارو از سال 2013 با هدايت تيم الاهلي امارات به عنوان دستيار سرمربي اين تيم آغاز شده و به جز آن تجربه ديگري در اين زمينه ندارد. کاناوارو اين روزها به عنوان کارشناس شبکه ITV‌ بازي‌هاي جام جهاني 2014 را تحليل مي‌کند.
برچسب ها: کاناوارو ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها