تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
رییس اداره نظارت بر حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان قم از رهاسازی چندین قطعه پرنده کمیاب بومی و مهاجر استان قم در طبیعت، پس از کشف و ضبط از متخلفان خبر داد.
تدبیر24:  محمدرضا عابدی مقدم روز دوشنبه در سخنانی با اشاره به رهاسازی چندین قطعه پرنده کمیاب بومی و مهاجر استان در طبیعت، افزود: این پرندگان از متخلفان کشف و ضبط و پس از تیمار و رسیدگی به زیستگاه اصلی خود بازگشتند.

وی پرندگان رهاسازی شده طی یک هفته گذشته را شامل دو سارگپه پابلند، چهار دلیجه، یک یلوه آبی، دو بلدرچین‌ وحشی و یک جغد کوچک عنوان کرد و افزود: با توجه به تخریب زیستگاه‌ها و دخالت بی‌شمار انسانها در محیط‌زیست طبیعی، حفاظت حداکثری از گونه‌های کمیاب گیاهی و جانوری، در دستور کار جدی این اداره کل قرار گرفته است.

رییس اداره حیات‌وحش محیط‌زیست استان قم با اشاره به کنترل و نظارت بر پرنده‌فروشی‌های سطح شهر و رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مردمی، تصریح‌کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه نگهداری غیرقانونی و خرید و فروش جانوران وحشی، موارد تخلف را با شماره 1540 به صورت شبانه‌روزی به این اداره کل اطلاع دهند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها