تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
شبکه رادیو و تلویزیونی «B۹۲» صربستان مدعی شد سرمربی تیم ملی بوسنی‌و‌هرزگوین پیشنهاد قبول سرمربیگری تیم ملی کشورمان را رد کرده است.
تدبیر24: با وجود اینکه تیم ملی فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین در اولین حضورش در رقابت‌های جام جهانی موفق به صعود از مرحله گروهی جام بیستم نشد رسانه‌های سارایوو گزارش دادند سافت سوسیچ، سرمربی بوسنی که پیش از این اعلام کرده بود از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، احتمالاً در پست خود باقی خواهد ماند.

بر اساس گزارش شبکه رادیو و تلویزیونی «B92» صربستان، سوسیچ که قراردادش با فدراسیون فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین به پایان رسیده پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای سرمربیگری تیم ملی ایران دریافت کرده اما او این پیشنهاد همکاری را نپذیرفته و انتظار می‌رود تا رقابت‌های یورو 2016 همچنان روی نیمکت بوسنی بنشیند.

سوسیچ در گفت‌و‌گو با روزنامه «Dnevni Avaz» بوسنی در خصوص آینده کاری‌اش گفت: هرگز نگفته‌ام که قصد جدایی از تیم ملی بوسنی را ندارم یا می‌خواهم از این سمت کناره‌‎گیری کنم. با وجود اینکه قراردادم با این تیم به پایان رسیده اما پیش از هر چیز باید ببینم چه اتفاقی بین من و فدراسیون بوسنی‌و‌هرزگوین خواهد افتاد. بعد از آن است که باید ببینم تکلیف چه خواهد بود.
وی افزود: در چند روز اخیر خبری نبوده پس نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. احتمالاً بعد از جلسه‌ای که کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین برگزار خواهد کرد، از همه چیز مطلع خواهید شد.

کارلوس کی‌روش در حال حاضر با مسئولان فدراسیون کشورمان برای ادامه همکاری به توافق نرسیده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها