تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
دولت نظامی تایلند روز پنجشنبه اجازه داد ˈیینگلوک شیناواتراˈ نخست وزیر برکنار شده از این کشور خارج شود.
تدبیر24: دادگاه قانون اساسی تایلند ˈیینگلوک شیناواتراˈ را اردیبهشت ماه از نخست وزیری برکنار کرد و کودتاچیان تایلندی نیز وی را سوم خردادماه سه روز پس از کودتا بازداشت کردند.

نخست وزیر سابق تایلند براساس گزارش روز پنحشنبه روزنامه ˈملتˈ روز گذشته از دولت موقت نظامی خواست به وی اجازه خروج از کشور و سفر به پاریس داده شود.

ˈوینتای سوارهˈ سخنگوی ارتش تایلند گفت که درخواست یینگلوک شیناواترا مورد تایید قرار گرفت. وی پس از به قدرت رسیدن نظامیان و حکومت نظامی در تایلند باقی ماند.

نخستین نخست وزیر زن تایلند قرار است هفته آینده به پاریس سفر کند، جایی که ˈتاکسین شیناواتراˈ برادر بزرگتر وی که زمانی نخست وزیر تایلند بود نیز به آنجا سفر خواهد کرد.

کودتایی در سال 2006 منجر به برکناری تاکسین شد و وی که سرمایه داری بزرگ در تایلند است برای فرار از مجازات زندان به اتهام فساد به خارج گریخت و هم اکنون در دبی ساکن است.

یینگلوک شیناواتر نیز 14 مرداد ماه سال 1390 قدرت را در تایلند در دست گرفت و تا زمان برکناری پنج بار کابینه خود را ترمیم کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها