تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به وقوع حادثه آتش سوزی در پاساژ چهار طبقه واقع در خیابان 15 خرداد پایتخت، گفت: این حریق با سعی و تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.
تدبیر24: سیدجلال ملکی افزود : آتش سوزی عصر یکشنبه در یکی از مغازه های طبقه همکف این پاساژ رخ می دهد و به مغازه های طبقه بالا نیز سرایت می کند.

وی افزود: براثر این حادثه دود زیادی طبقات دیگر این پاساژ را در برگرفت و امکان سرایت آتش به سایر مغازه ها وجود داشت.

ملکی با اشاره به اینکه اجناس این مغازه شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی و وسایل جشن تولد بود، اظهار کرد: کارگران در این مغاره مشغول جوشکاری بودند که این کار موجب بروز حادثه آتش سوزی شده است.

وی اظهار کرد: ساعت 18:37 دقیقه روز گذشته این حادثه به سامانه 125 اعلام شد و آتش نشانان 6 ایستگاه به همراه تجهیزات مربوطه نظیر خودروی بالابر و تنفسی و تشک به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان کرد: آتش نشانان توانستند حریق را مهار و از سرایت آن به سایر مغازه های این پاساژ جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدوم و یا فوتی نداشته است، افزود: آتش نشانان پس از مهار و خاموش کردن آتش، تخلیه دود و ایمن سازی منطقه به عملیات خود پایان دادند.

برچسب ها: تدبیر24 ، مهار حریق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها