تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۳۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
کشمکش پشت پرده وزارت ورزش و مجلس
حالیکه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مدعی شده توانایی پرداخت رقم درخواستی کی روش را ندارد، فراکسیون ورزش مجلس با این استدلال که عملکرد تیم ملی در جام جهانی فوتبال رضایت بخش بود و اعتمادو البته رضایت و نشاط عمومی را در پی داشته، خواستار تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی شده و حتی جلسات مختلفی را نیز با کفاشیان داشته اشت.
تدبیر24: برخی نمایندگان مجلس بیش از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اصرار به تمدید قرارداد کی روش با تیم ملی فوتبال ایران دارند.

به گزارش پیام نو، مخالفت وزارت ورزش با تمدید قرارداد و حفظ کی روش تا جایی پیش رفت که حسین فرکی برای لبیک گفتن به نیمکت تیم ملی قید تیم داشتن در لیگ چهاردهم را زد و نیمکت تیم قهرمان دوره گذشته را دو دستی تقدیم اسکوکیچ کرد. اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و کارلوس کی روش که بعد از بازی با بوسنی، مراسم خداحافظی اش را برگزار کرده بود به یکباره تبدیل به گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی شد و تا پای تمدید قرارداد پیش رفت. اتفاقی که ریشه در تغییر موضع وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و البته در پشت پرده جریانات سیاسی داشت و همچنان دارد.

در حالیکه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مدعی شده توانایی پرداخت رقم درخواستی کی روش را ندارد، فراکسیون ورزش مجلس با این استدلال که عملکرد تیم ملی در جام جهانی فوتبال رضایت بخش بود و اعتمادو البته رضایت و نشاط عمومی را در پی داشته، خواستار تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی شده و حتی جلسات مختلفی را نیز با کفاشیان داشته اشت. اگرچه ابتدای امر درخواست مجلسی ها چندان مورد توجه فدراسیون فوتبال و بخصوص وزیر ورزش قرار نگرفت، اما جدی شدن فشار نمایندگان فراکسیون ورزش و روشن شدن عواقب احتمالی برکناری کی روش و عدم نتیجه گیری تیم ملی در جام ملت های آسیا که حتی امکان دارد تا پای استیضاح وزیر پیش برود، باعث شد تا وزارت ورزش از موضع قبلی خودش تا حدود زیادی کوتاه بیاید و دست فدراسیون فوتبال را برای انجام مذاکرات باز بگذارد.

یکی از اعضای فراکسیون ورزش مجلس با تایید درخواست اعضای این کمیته مبنی بر تمدید قرارداد کی روش گفت: از نگاه کمیسیون تیم ملی عملکرد قابل قبولی در جام جهانی داشت و با توجه به در پیش بودن جام ملت های آسیا تغییر کادرفنی تیم ملی در شرایط فعلی به صلاح نیست و ممکن است عواقب بدی برای فوتبال ملی ایران داشته باشد. فراکسیون ورزش مجلس بر این باور است که در مقطع فعلی تیم ملی ایران نیاز به مربی خارجی دارد و در همین راستا جلسات مختلفی را با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کردیم و خواستار تمدید قرارداد کی روش شدیم. این عضو فراکسیون ورزش مجلس در خصوص بحث مالی قرارداد کی روش گفت: با توجه به پول هایی که امروزه در فوتبال پرداخت می شود، رقم درخواست کی روش چندان عجیب نیست و بعید به نظر می رسد وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مشکلی برای پرداخت آن داشته باشد!

شرایط بوجود آمده و فشار مجلسی ها باعث شده تا وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در مقطع کنونی چندان به قطع همکاری با کی روش فکر نکنند و تا حدودی زیادی با او راه بیایند. اگرچه هنوز مخالفت هایی با برخی خواسته های کی روش وجود دارد اما بعید به نظر می رسد که اختلاف نظر با مجلسی ها که به نظر می رسد تا حدودی رنگ و بوی سیاسی نیز به خودش گرفته و البته نگرانی بابت عواقب احتمالی برکناری کی روش به وزارت ورزش اجازه تصمیمی غیر از تمدید قرارداد بدهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها