تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۳۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
با نظر هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان "مجید نامجومطلق" هدایت این تیم را در فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور بر عهده گرفت.
تدبیر24: هیئت مدیره این باشگاه پس از بررسی شرایط پنج گزینه سرمربیگری غلامرضا دلگرم، مجتبی خورشیدی، حمید درخشان، اکبرمحمدی و مجید نامجو مطللق در نهایت بازیکن سابق استقلال را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم انتخاب کرد.

نامجومطلق سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران، استقلال تهران، پرسپولیس و بازی در کشورهای آسیایی را در کارنامه دارد و در فصل گذشته در 9 دیدار بر روی نیمکت طلایی پوشان هرمزگانی نشست و توانست آلومینیوم رده یازدهمی را در رتبه ششم گروه "ب" مسابقات لیگ دسته اول کشور قرار دهد.

قرارداد نامجو مطلق با باشگاه آلومینیوم یکساله است و تمرینات این تیم با حضور تعدادی از بازیکنان بومی و فصل گذشته در ورزشگاه تختی بندرعباس آغاز شده است.

همچنین مهدی فلامرزی نیز به عنوان سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم انتخاب شده و اکنون مذاکرات این باشگاه برای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی آغاز شده است.

اردوی یک هفته‌ای تیم فوتبال آلومینیوم در تهران از شنبه هفته آینده شروع خواهد شد و سپس این تیم برای برپایی اردوی 10 روز راهی همدان می شود و آخرین اردوی آمادگی این تیم هم قبل از آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول در شهر بندرکنگ برپا خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها