تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۳۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
تیم ملی کاراته ایران در دو بخش مردان و زنان در لیگ جهانی کاراته در ترکیه شرکت خواهد کرد.
تدبیر24: ملی پوشان کاراته ایران که سه روز قبل در لیگ جهانی کاراته وان ژاپن 3 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز گرفته و عنوان نایب قهرمانی مجموع را کسب کردند،امشب(چهارشنبه 12 شهریور) تهران را به مقصد استانبول ترک می کنند.

تیم ملی کاراته ایران برای آمادگی بهتر به منظور حضور در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی با 13 نفر در دو بخش مردان و زنان به ترکیه می رود.ملی پوشان بامداد سه شنبه از ژاپن به ایران بازگشته بودند و ساعت 22 امشب هم راهی ترکیه خواهند شد.

استانبول میزبان ششمین مرحله لیگ جهانی (کاراته وان) است که روزهای شنبه و یکشنبه 15 و 16 شهریورماه برگزار خواهد شد.

امیر مهدی زاده،حسین سمندر،سعید حسنی پور،بهمن عسگری،علی فداکار،ایمان سنچولی،سجاد گنج زاده و ذبیح اله پورشیب در بخش مردان،فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، پگاه زنگنه، حمیده عباسعلی و نسرین دوستی هم در بخش بانوان نفرات اعزامی به ژاپن بودند که قرار است به ترکیه هم اعزام شوند.البته با تصمیم کادر فنی تیم ملی شاید چند نفر دیگر هم به این نفرات اضافه شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها