بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
مواد غذايي و راهکارهايي که باعث چاقي موضعي صورت مي شوند.
تدبیر24: 1- نشاسته موجود در سيب زميني سرخ شده يا آب پز باعث چاقي موضعي صورت مي گردد. در حاليکه نشانسته مواد غذايي ديگر مانند ماکاروني کل اندام را چاق مي کند.

2- نوشيدن زياد آب، آب ميوه و ساير مايعات بهترين و کم هزينه ترين راه براي لطافت پوست و چاقي موضعي صورت است.

3- شيره ي خرما و شيره انگور براي چاقي موضعي صورت موثر است.

4- تحرک و ورزش کردن به خصوص ورزش هاي هوازي به داشتن صورت شاداب، شفاف و چاق کمک مي کند.

5- نوشيدن آب هويج به همراه نارگيل و شکر صبح ها بنوشيد.

6- از خوردن کلم، کاهو، خيار و گوجه فرنگي غافل نشويد.

غبغب را مي توان از بين برد؟
افتادگي يا بزرگي غبغب مي‌تواند علت‌هاي مختلفي داشته باشد...

ما خانوادگي همه غبغب داريم و البته مشکلي هم با آن نداريم. سي و چند سال از خدا عمر گرفتيم و اين برآمدگي زير چانه هيچ کاري به کار ما نداشت تا همين نوروز امسال. خانواده دايي‌ام که براي ديد و بازديد عيد به منزل ما آمده بودند، زحمت کشيده بودند و براي من عيدي تهيه کرده بودند؛ تازه از آنجا که خيلي هم مرا دوست دارند، کلي بازار را گشته بودند که چيز به درد بخوري برايم پيدا کنند. من هم خوشحال از اين همه توجه و علاقه مثل بچه‌هاي 2 ساله با ذوق و شوق سريع کاغذ کادو را باز کردم؛ آن هم کجا؟! درست وسط جمعيت فاميل‌هاي دور و نزديک. چشمتان روز بد نبيند که از ديدن محتويات کاغذ کادو، حس کردم غبغبم هم‌وزن کل بدنم شده و همه دارند آن را مي‌بينند. دايي‌ام يک دستگاه رفع غبغب برايم خريده بود و به اين طريق موجبات خنده همه فاميل را فراهم کرد. حالا از خنده و تمسخر فاميل که بگذريم، داشتم فکر مي‌کردم آيا واقعا اين دستگاه براي رفع غبغب مفيد است که روز و شب در شبکه‌هاي ماهواره و سايت‌هاي اينترنتي آن را تبليغ مي‌کنند. از آن روز به بعد کمي به اين موضوع حساس‌تر شدم و فهميدم که کرم‌هاي مخصوصي نيز براي رفع غبغب به بازار آمده است. با خودم فکر کردم شايد اين پرسش براي ديگران هم به وجود آمده باشد که اصلا غبغب چيست؟ چطور به وجود مي‌آيد؟‌ آيا راهي براي پيشگيري از آن وجود دارد و درمان‌هاي موجود تا چه اندازه در رفع آن موثر هستند. اين شد که با دکتر عبدالجليل کلانترهرمزي، استاد جراحي پلاستيک دانشگاه علوم‌پزشکي تهران، تماس گرفتم تا گفت‌وگويي را در اين مورد با وي انجام دهم.
برچسب ها: تدبیر24 ، چاقی ، صورت ، تغذیه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها