تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۳۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
صمد مرفاوی از جمله مربیانی است که به نظر می‌رسد وابستگی زیادی به فعالیت در فوتبال ندارد و به همین خاطر رکوردی را در استعفا از مربیگری از خود بر جای گذاشته است.
تدبیر24: مرفاوی که این فصل قراردادش را با تیم صبای قم تمدید کرده بود، به یکباره در پایان هفته هفتم اعلام کرد که دیگر در تیم صبای قم فعالیت نخواهد کرد. این کناره گیری سومین استعفای مرفاوی از سرمربیگری یک تیم لیگ برتری است.

مرفاوی برای اولین بار روز 29 اردیبهشت 1389 و زمانی که سرمربی استقلال تهران بود، در هفته آخر لیگ کنار کشید. در حالی که امیر رضا واعظ آشتیانی برای فصل بعد از آن از صمد مرفاوي برنامه گرفته و قرار بود او سرمربی استقلال بماند.

مرفاوی بعد از تساوی مقابل پیکان در آن سال گفته بود: «خيلي ها با من غرض‌ورزي شخصي داشتند و به همين سبب درصدد ضربه زدن به تيم استقلال هستند. هدف من خدمت به استقلال است ولي خيلي ها در اين مدت چوب لاي چرخ کار مي گذاشتند. نمي خواهم کارشکني افرادي که با من مشکل دارند به ضرر تيم استقلال تمام شود.»

مرفاوی بعد از خروج از استقلال حدود یک فصل از لیگ برتر دور ماند. با این حال او در سال 1390 به عنوان سرمربی تیم مس کرمان انتخاب شد و کارش را در این تیم به همراه محمود فکری آغاز کرد. اما فعالیت مرفاوی در تیم مس هم دوام چندانی نداشت.

استعفای مرفاوی از سرمربیگری مس بعد از شکست تیمش در فجر در سوم شهریور 1390 رقم خورد. مس در آن مقطع زمانی از 5 بازی فقط یک امتیاز کسب کرده بود و در رده هفدهم جدول 18 تیمی قرار داشت. مرفاوی همانند جدایی‌اش از استقلال به یکباره در نشست خبری همه را غافلگیر کرد و گفت که دیگر در تیم مس نمی‌ماند: «تصميم گرفته‌ام ديگر در مس فعاليت نکنم. اين تصميم خودم بوده است. هيچکس با من صحبتي نکرده است و ممکن نيست که ديگر به اين تيم بازگردم.»

البته این نوع جدایی از تیم مس کرمان برای مرفاوی تا حد زیادی گران تمام شد و با مدیران وقت باشگاه مس، در پرداخت قراردادش به مشکل خورد.

آخرین و جدیدترین استعفای مرفاوی هم در حالی رقم خود که تنها هفت هفته از مسابقات لیگ برتر سپری شده بود. مرفاوی در پایان دیدار تیم‌های صبای قم با راه آهن تهران که با نتیجه تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید، به یکباره همه را غافلگیر کرد.

او دلیل اصلی جدایی‌اش را نه نتایج صبا و نه وجود مشکل با مدیران باشگاه، بلکه مشکلات خانوادگی عنوان کرد: «من به خاطر مشکلات خانوادگی از سمتم استعفا کردم. نمی‌توانم دیگر راه تهران تا قم را طی کنم واقعاً برایم سخت است. من از همان اول می‌دانستم که قرار است در قم تمرینات‌مان را ادامه بدهیم اما مشکلاتی وجود دارد که دیگر نمی‌توانم با این تیم کار کنم.»

مدیران باشگاه صبا هنوز موضع‌گیری مشخصی در قبال این استعفا نداشته‌اند. مدیرعامل باشگاه اعلام کرده که هنوز استعفای کتبی به دستش نرسیده است و باید جلسه هیات مدیره تشکیل شود تا درباره وضعیت سرمربی، تصمیم گیری شود. با این حال صحبت‌های مرفاوی در نشست خبری نشان می‌دهد تصمیمش برای جدایی از صبا جدی بوده و مسئولان باشگاه باید به فکر مربی دیگری باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها