بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
سرمربی منچسترسیتی با انتقاد از تیم چلسی و تاکتیک‌های ژوزه مورینیو عنوان کرد این باشگاه لندنی لمپارد را با لگد بیرون انداخت.
تدبیر24: منچسترسیتی و چلسی در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی پس از پایان این دیدار در نشست خبری خود به انتقاد از تاکتیک‌های تیم چلسی پرداخت و آن را تیم کوچکی توصیف کرد!

مانوئول پیگرینی در نشست خبری خود گفت: فکر می‌کنم در طول 90 دقیقه برابر تیم کوچکی که فقط سعی می‌کرد دفاع کند، نمایش خوبی داشتیم و توانستیم توپ و میدان را در اختیار بگیریم. بازیکنان حریف با 10 بازیکن روی خط دروازه فقط سعی در دفاع کردن داشتند. ما از ابتدا می‌خواستیم که پیروز این مسابقه شویم ولی تیم کوچک چلسی با دفاع اتوبوسی‌اش مانع از به گل رسیدن ما شد. در آغاز نیمه دوم قدرت هجومی‌مان را بیشتر کردیم و توانستیم دو، سه فرصت گلزنی خوب روی دروازه حریف ایجاد کنیم ولی با بدشانسی توپ‌های ما وارد دروازه حریف نشد و پس از آن که 10 نفره شدیم، حریف توانست به گل برسد ولی باز هم این تیم ما بود که به حملات خودش ادامه داد. کاملا از نمایش بازیکنان تیمم راضی هستیم ولی از نتیجه به هیچ‌ عنوان راضی نیستم.

سرمربی منچسترسیتی ادامه داد: دقیقاً برابر تیمی بازی می‌کردیم که مثل استوک‌سیتی بازی می‌کرد و به همین خاطر به ما اجازه نداد تا بتوانیم بازی همیشگی‌مان را به نمایش بگذاریم. گل زدن در این دیدار برای ما خیلی سخت بود ولی خوشحالم که در نهایت توانستیم گلزنی کنیم تا یک امتیاز کسب کنیم.

سرمربی شیلیایی منچسترستی در ادامه درباره داوری این دیدار گفت: در بازی هفته گذشته برابر آرسنال به عملکرد داوری اعتراض کردم. در آن دیدار کلاتنبرگ داور مسابقه دو گل خطا به سود آرسنال گرفت که باعث شد آن دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد. نمی‌خواهم هر بازی درباره داوری صحبت کنم. خودتان صحنه‌های آن دیدار را ببینید و قضاوت کنید داور چه عملکردی داشت و آیا اخراج زابالتا درست بوده یا خیر؟

چهره ویژه دیدار منچسترسیتی و چلسی، فرانک لمپارد بود که توانست گل تساوی‌بخش همشهری‌ها را وارد دروازه تیمی کند که 13 سال باشکوه را در آن پشت سر گذاشت و توانست برترین گلزن تاریخ چلسی شود.

مانوئل پیگرینی ادامه داد: وقتی لمپارد را به بازی فرستادم به او گفتم به زمین برو و گلزنی کن. مطمئن بودم که لمپارد برابر چلسی بازی خوبی به نمایش می‌گذارد؛ چرا که او بازیکن کاملا حرفه‌ای و بزرگی است. خیلی خوشحالم که توانست گلزنی کند. برای ما خیلی مهم است که بازیکن باتجربه‌ای مثل فرانک لمپارد در تیممان داریم. لمپارد در چلسی بود ولی این باشگاه لمپارد را با لگد بیرون انداخت و این بازیکن در حال حاضر بازیکن ما محسوب می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها