تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۳۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
بیشترین میزان بارش از شب گذشته تا ظهر امروز 28 مهرماه مربوط به رامسر 138 میلی‌متر، نوشهر 128 میلی‌متر و ساری 86 میلی‌متر بوده‌ است.
تدبیر24: مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: دمای هوای مازندران نسبت به روز قبل حدود هشت تا 15 درجه کاهش پیدا کرد.

نوربخش داداشی امروز اظهار کرد: پیرو اطلاعیه و اخطاریه قبلی اداره کل هواشناسی استان از شب گذشته 27 مهرماه امسال با نفوذ سامانه ناپایدار بارش‌زا و شکل‌گیری جریانات مرطوب شمالی سطح زمین بر روی سواحل جنوبی دریای خزر شاهد بارندگی همراه با وزش باد برخی مناطق شدید، مواج و طوفانی شدن دریا، کاهش دما و رعد و برق پراکنده در استان بودیم.

وی بیان‌ کرد: بیشترین میزان بارش از شب گذشته تا ظهر امروز 28 مهرماه مربوط به رامسر 138 میلی‌متر، نوشهر 128 میلی‌متر و ساری 86 میلی‌متر بوده‌ است.

مدیرکل هواشناسی مازندران ادامه داد: بیشترین وزش باد از رامسر با سرعت 61 کیلومتر بر ساعت گزارش شده‌ است.

داداشی یادآور شد: همچنین دمای هوای مازندران نسبت به روز قبل حدود هشت تا 15 درجه کاهش پیدا کرد.

مدیرکل هواشناسی مازندران اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود برای امروز دوشنبه بارش به‌ویژه در مناطق غربی استان ادامه داشته‌ باشد.

داداشی گفت: هر چند از فردا روز سه‌شنبه از بارش کاسته می‌شود اما در ساعات بعد از ظهر به‌ویژه در ارتفاعات رگبار پراکنده دور از انتظار نخواهد‌ بود.

وی بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی آسمان مازندران در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها