بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
افرادی که دچار فلج عضلات پیشانی و دور چشم شده‌اند، می‌توانند با تزریق بوتاکس، چروک دور چشم و پوست خود را ترمیم کنند. بیماران دیابتی و خانم‌های باردار نیز با مشورت پزشک متخصص می‌توانند این عمل را انجام دهند.
تدبیر24: یک متخصص پوست گفت: جوانان و نوجوانان دارای پوست خشک و روشن، مستعد چروک دور چشم هستند.

دکتر محمد امیدیان اظهار کرد: افراد اخمو و افرادی که دائم زیر اشعه آفتاب در حال کار و فعالیت‌اند، بیشتر از دیگران، در معرض چروک پوستی مخصوصا چروک دور چشم قرار دارند.

وی افزود: افرادی که همیشه اخم دارند، هم‌زمان با ایجاد اخم، خطوط شکننده‌ای بر پیشانی و دور چشم خود، ایجاد و به مرور زمان عضلات پیشانی خود را فلج می‌کنند. برخی افرادی که دچار ضعف بینایی هستند نیز هنگام نگاه کردن و تمرکز بر اشیا یا خطوط، عادت به تنگ کردن چشمان خود دارند که این مورد نیز موجب بروز چروک دور چشم می‌شود.

این متخصص پوست ادامه داد: آن دسته افرادی که در معرض اشعه خورشید فعالیت می‌کنند، دچار سوختگی شدید و چروک دور چشم می‌شوند که با استفاده از عینک ضداشعه و کرم ضدآفتاب می‌توانند تا حدودی از این چروک‌ها پیشگیری کنند.

وی گفت: افرادی که دچار فلج عضلات پیشانی و دور چشم شده‌اند، می‌توانند با تزریق بوتاکس، چروک دور چشم و پوست خود را ترمیم کنند. بیماران دیابتی و خانم‌های باردار نیز با مشورت پزشک متخصص می‌توانند این عمل را انجام دهند.

متخصص پوست یادآور شد: افراد زیر 20 سال و بالای 40 سال بیشترین افرادی هستند که برای تزریق بوتاکس به مراکز پوستی مراجعه می‌کنند.

امیدیان تصریح کرد: افرادی که دارای چروک سطحی دور چشمان هستند با تزریق بوتاکس می‌توانند پوست خود را ترمیم کنند ولی پوست افرادی که چروک‌های عمیق دارند، تنها با بوتاکس ترمیم نخواهد شد و برای درمان باید از ژل‌های ضد چروک و حتی عمل جراحی استفاده کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها