تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
محققان آمریکایی دستگاه تلفن همراه جدیدی زا طراحی کرده‌اند که با استفاده از شوک الکتریکی ضعیف، خلق و خوی افراد را بهبود می‌دهد.
تدبیر24: دستگاهی که توسط محققان شرکت Thync ساخته شده است، شامل الکترودهایی است که از تلفن همراه به سر و گردن کاربر متصل شده و شوک الکتریکی ضعیفی را به این نواحی وارد می‌کنند.

عملکرد این دستگاه از طریق ایجاد شوک الکتریکی بر روی 100 نفر مورد آزمایش قرار گرفت که تأثیر قابل توجه در خلق و خو را نشان می‌دهد.

این دستگاه به جای اثرگذاری مستقیم بر مغز، عضلات و سلول‌های عصبی را تحریک می‌کند.

«جیمی تیلر» یکی از بنیانگذاران این شرکت تأکید کرد: شوک الکتریکی توسط این دستگاه بر روی برخی از افراد شرکت‌کننده در آزمایش بالینی واقعا عمیق بود؛ در گام بعدی تحقیقات قصد داریم تأثیرات استفاده از فراصوت را بر مغز مورد ارزیابی قرار دهیم.

در حال حاضر از طرح مشابهی – تحریک الکتریکی مغز – برای افزایش توانایی یادگیری و آگاهی ذهنی استفاده می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها