تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۴۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
در حالی که گروه های تروریستی از جمله داعش خود را یک گروه اسلامی عربی می دانند، هر روز شواهد تازه ای مبنی بر همکاری این گروه های تروریستی با رژیم غاصب صهیونیستی به دست می آید ، کارشناسان معتقدند رژیم صهیونیستی گروه های تروریستی را برای حفاظت از خود در منطقه به وجود آورده است.
تدبیر24: در ادامه به برخی از اظهار نظر های رسانه ها و چهره های بین المللی در این مورد اشاره می کنیم:
 
ادوارد اسنودن (کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا) :
 
اسنودن اسناد جدیدی در پایگاه اینترنتی اینترسپت منتشر کرده است که نشان می دهد سازمانهای جاسوسی آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی  برای ایجاد یک شبکه تروریستی برای گردآوری افراط گرا ها از سراسر دنیا در یک نقطه در عملیاتی موسوم به "لانه زنبور" همکاری کرده اند .
 
"کوین برت" نویسنده امریکایی :
 
"کوین برت" نویسنده امریکایی و کارشناس مطالعات اسلامی، ماه گذشته در مصاحبه با شبکه "پرس تی‌وی" (PressTV) گفت: «گروه داعش ارتشی مزدور است که توسط صهیونیست‌ها سازماندهی شده است.»
 
این تحلیلگر گفت: «وهابیون متعصب و تروریست‌های داعش که هر دو مورد حمایت عربستان هستند به جنگ جهانی صهیونیست‌ها علیه اسلام یاری می‌رسانند.»
 
بشار الجعفری (نماینده دائم سوریه در سازمان ملل):
 
بشار الجعفری اعلام کرده است : حمایت های رژیم صهیونیستی از تروریست‌ها، باعث افزایش آزادی حرکت گروه‌های تروریستی و تیراندازی این گروهک ها به سوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جولان سوریه شده و همین موضوع سبب شده برخی از این نیروها موقتاً پایگاههای خود را ترک کنند .
 
روزنامه یدیعوت آحارونوت :
 
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت هفته گذشته در خبری اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق بیابانی نزدیک مرز سوریه بیمارستان های صحرایی احداث کرده است که در آن مجروحین گروه های تروریستی مانند داعش و النصره درمان می شوند .
 
موضع داعش در قبال روز قدس :
 
رهبران داعش قبل از روز جهانی قدس ، تظاهرات در این روز را ممنوع اعلام کرده و فلسطین را به عنوان فتنه ای در منطقه دانستند که هرگونه کمک به آن باعث گسترش فتنه افروزی خواهد شد !
 
خاخام صهیونیست :
 
بنیامین لیئور ، یکی از خاخام های صهیونیست است که اعلام کرده که تحقق رویای نیل تا فرات بدون نابودی آثار تمدن ها و ادیان دیگر در منطقه امکان پذیر نخواهد بود ، وی به صورت غیر مستقیم به گروه های تروریستی منطقه  اشاره کرده و گفته است که آنها زمینه تحقق این رویای اسرائیل را فراهم خواهند کرد.
 
 البته به غیر از این مطالب ، رسانه های بین المللی و منطقه ای در ماه های اخیر شواهد بسیار دیگری را از ارتباط گروه های تروریستی از جمله داعش با رژیم صیونیستی منتشر کرده اند که به وضوح اثبات می کند که این گروه ها مورد حمایت کامل رژیم صهیونیستی در منطقه هستند . از جمله این موارد می توان به کمک های تسلیحاتی اسرائیل به داعش ، پیشینه امنیتی ابوبکر بغدادی در موساد و عدم توجه نیروهای امنیتی اسرائیل نسبت به پیوستن جوانان اسرائیلی به گروهک داعش اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها