تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
شمخانی
در حال حاضر هیچ تهدید نظامی در آتیه نزدیک نمی‌تواند برای ایران باشد نه اینکه نخواهند، بلکه نمی‌توانند و این اقدام هزینه سنگینی برایشان دارد لذا این را از دستور کارهای خود خارج کرده‌اند.
تدبیر24:دبیر شورای عالی امنیت ملی تاكید كرد: توان موشکی ایران مثل توان هسته‌ای، ذاتی، بومی، خوداتکا و خودکفاست
علی شمخانی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پدافند هوایی که در دانشگاه پدافند انجام شد، در جمع خبرنگاران گفت: تست‌ها و بُردهای موشکی ایران متناسب با تهدیدات است و هیچ انحرافی به سمت سلاح‌های غیر متعارف ندارد.
وی تاكید كرد كه موضوع موشكی از سوی بیگانگان «نظارت بردار» نبوده و نیست.
نماینده ولی فقیه در شورای عالی امینت ملی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) را یک مرکز عملیاتی دانست که قدرت بازدارندگی را به همراه سایر نیروها پیش می‌برد و افزود: این قرارگاه دستاوردهای خوبی را با کمک دانشگاه‌ها و مراکز نظامی به دست آورده و در همه نقاط مورد نیاز پدافند نیز سرمایه‌گذاری کرده است.
شمخانی با بیان اینکه دشمنان ناهمطراز ایران از قدرت بالایی در حوزه هوایی برخوردارند، اظهار داشت: ما نیز در خصوص پدافند هوایی راه درازی در پیش داریم. قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) آسمان ایران را امن کرده و امروز فضای جمهوری اسلامی، امن‌ترین فضا برای پروازهای غیر نظامی است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: در حال حاضر هیچ تهدید نظامی در آتیه نزدیک نمی‌تواند برای ایران باشد نه اینکه نخواهند، بلکه نمی‌توانند و این اقدام هزینه سنگینی برایشان دارد لذا این را از دستور کارهای خود خارج کرده‌اند.
وی با یادآوری اینکه در حوزه پدافنند هوایی، توان شناسایی اهداف به خوبی توسعه یافته و در افزایش توان موشکی نیز کار جدی شده است، تصریح كرد: توان موشکی ایران مثل توان هسته‌ای، ذاتی، بومی، خوداتکا و خودکفاست و این توان مانند صنعت هسته ای به دنبال اقدامات صلح آمیز است.
منبع: روزنو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها