تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
سریالی به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» - فیلمساز اسکاری - و تهیه‌کنندگی «میک جگر» - بنیان‌گذار گروه معروف موسیقی «رولینگ استون» - به زودی کلید می‌خورد.
تدبیر24: مارتین اسکورسیزی، این سریال تلویزیونی را درباره موسیقی «راک اند رول» دهه 1970 می‌سازد که میک جگر بنیان‌گذار، خواننده و ترانه‌سرای گروه موسیقی «رولینگ استون» تهیه‌کنندگی آن را برعهده گرفته است.

شبکه «HBO» حق پخش این سریال تلویزیونی را از آن خود کرده است. «جورج‌ ماستراس» از عوامل سریال «Breaking Bad» هم از دیگر تهیه‌کنندگان این پروژه است. «ترنس وینتر»، «ریک یورن»، «ویکتور پرمن» و ... هم اسکورسیزی و ماستراس را در این کار همراهی می‌کنند. اسکورسیزی و وینتر به تازگی کار روی سریال «امپراطوری ساحلی» را به پایان رسانده‌اند.

به گزارش هالیوود ریپورتر‌، «بابی کاناویل» بازیگر سریال‌های «امپراطوری ساحلی» و «پرستار جکی»، نقش اصلی «ریکی» را در این سریال ایفا خواهد کرد. «اولیویا وایلد» و «ری رومانو» دو همبازی دیگر کاناویل هستند.

مارتین اسکورسیزی عنوان‌دار تمامی جوایز معتبر سینمایی دنیا شامل اسکار، گلدن گلوب، بافتا و البته جشنواره معتبر کن و همچنین معروف‌ترین جایزه تلویزیونی آمریکا «امی» است. در بسیاری از رده‌بندی‌های سینمایی، اسکورسیزی را به‌عنوان بهترین کارگردان زنده و معاصر دنیا پس از جنگ جهانی دوم و یکی از سه کارگردان برتر تاریخ سینما می‌دانند.

او فیلم‌سازی است که پس از گذشت نزدیک به چهار دهه، همچنان نامی بزرگ، مطرح و مهم در عرصه کارگردانی سینما است که اکران هر فیلم جدیدش را اتفاق مهم سینمایی می‌دانند و مورد ستایش منتقدین قرار می‌گیرد. اسکورسیزی را با فیلم‌های ماندگارش چون «خیابان‌های پایین شهر»، «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین»، «رفقای خوب» و البته دوستی و همکاری متناوب با بازیگر بزرگ سینما «رابرت دنیرو» می‌شناسند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها