تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
نخستین خط پروازی شرکت هواپیمایی آسمان بین تهران - کوالالامپور روز جمعه با ظرفیت کامل 240 مسافر در فرودگاه بین المللی شهر کولالامپور به زمین نشست.
تدبیر24: شرکت هواپیمایی آسمان هفته ای دو پرواز از مبداء تهران به مقصد کوالالامپور برای روزهای دوشنبه و پنجشنبه برنامه ریزی کرده است که روزهای سه شنبه و جمعه نیز کوالالامپور را به مقصد تهران ترک می کند.

با راه اندازی این دو پرواز، تعداد پروازهای شرکت های هواپیمایی ایران ایر، ماهان و آسمان از تهران به مقصد کوالالامپور به شش پرواز در هفته رسید که در مجموع این سه شرکت هواپیمایی ظرفیت حمل دو هزار و 660 مسافر را به صورت دو طرفه در هفته دارند.

خط پروازی جدید تهران - کوالالامپور با همکاری شرکت هواپیمایی آسمان و یک آژانس مسافرتی بخش خصوصی راه اندازی شده است.

این پرواز با هواپیمای ایرباس A340 انجام می شود که تنها هواپیمای دارای سه کلاس شامل 'فرست کلاس' با ظرفیت 34 مسافر، 'بیزینس کلاس' با ظرفیت 35 مسافر و معمولی با ظرفیت 171 مسافر است.

راه اندازی این خط جدید می تواند با ایجاد فضای رقابتی سالم بین شرکت های فعال در این مسیر باعث کسب رضایت بیشتر مسافران ایران و مالزی به ویژه قشر دانشجو شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها