بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۴۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
واقعا از اين شرايط خسته شده ام
حميد درخشان سرمربي پرسپوليس با ظاهري آراسته در نشست مطبوعاتي بازي مقابل فولاد حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
تدبیر24: درخشان جملاتش را با این 4 کلمه آغاز کرد: خودم هم خسته شدم.

یک مصدوم دیگر هم اضافه شد

مهرداد کفشگری هم دیروز مصدوم شد تا نصف بیشتر تیم ما محروم و مصدم باشند. با این همه مشکلات مقابل تیمی خواهیم رفت که جوان است و در جدول هم جایگاه خوبی دارد. باید بازی خوبی انجام بدهیم و هر کاری از دستمان برمی آید انجام بدهیم.

نیلسون را هم نداریم

نیلسون دستش مشکل پیدا کرده و امروز یکی دیگر از بازیکنان رده امید را جانشین او کرده ایم. که این مشکلی اضافه بر مشکلات ماست. با این حال من خیلی ناامید نیستم.

دست من نیست

اگر مشکلات دست من بود حلشان می‌ کردم اما مسائل از دست من خارج است، مثلا دیروز قرار بود پول رضایتنامه بابک حاتمی را بدهیم اما نتوانستیم.

باید پرقدرت بشویم

بعدازظهر با هیات مدیره جلسه دارم برای اینکه باید فورا کاری انجام بدهیم. من فهرستی به هیات مدیره داده ام برای تقویت تیم. ما می‌ خواهیم در نیم فصل دوم پرقدرت ظاهر بشویم و بازیکنان خوبی باید جذب کنیم اما کار ما واقعا سخت است و شرایط مناسبی نداریم.

میزبان هم نیستیم

ما فردا بدون تماشاگرها به میدان خواهیم رفت و این هم یک بدشانسی مازاد است که از شرایط میزبانی دوریم.

در فصل نقل و انتقالات باید مدیرعامل داشته باشیم

شرایط ما را خودتان می‌ دانید. الان و در بحبوحه فصل نقل و انتقالات کسی نیست که چک ها را امضا کند و مسائل مالی را برعهده بگیرد. ما از هر طریقی که شده در حال رایزنی برای رفع مشکل آقای سیاسی هستیم. از قوه قضاییه هم خواهش می‌ کنم با توجه به اینکه این تیم مردمی است و تماشاچی دارد با سعه صدر به قضیه نگاه کند.

نامه برای عالیشاه

به آقای حسن زاده مسوول کمیته انضباطی نامه نوشته ایم تا محرومیت عالیشاه را کم کنند.

مصدوم ها حقوق نمی‌ گیرند

بعضی مصدومیت ها شدید است و بعضی مصدومیت ها نه. مصدومیت های شدید زمان زیادی لازم دارند برای اینکه بازیکن برگردد و من نمی‌ توانم به بازیکن فشار بیاورم برای آنکه زودتر در میدان حاضر شود. من علم پزشکی ندارم و در تخصصم نیست که در مورد مصدومیت ها حرف بزنم. پزشکان تیم همان اول مصدومیت گفتند صادقیان و حقیقی 4، 5 هفته نخواهند بود و همین اتفاق هم دارد می‌ افتد. اما بازیکنی از بازی دور است، از لیست پرداختی ها هم کنار می‌ رود و بازیکنی که بیرون است نمی‌ تواند پول هفتگی اش را مثل بقیه بگیرد. بنابراین آنها باید تلاش کنند زودتر برگردند.

ذوب‌آهن از ما 2 میلیارد خواست

درخواستی که از ذوب‌آهن کردیم برای مسلمان، ذوب‌آهن رقم عجیبی را به ما پیشنهاد داد و دو میلیارد تومان از ما خواست. به ما گفتند باید این مبلغ را پرداخت کنید تامسلمان را به شما بدهیم. من نمی‌ دانم با استقلال چه توافقی صورت گرفته اما رقم پیشنهادی آنها به ما 2 میلیارد تومان بود. چون مدیرعامل ما الان نیست نمی‌ توانم تصمیم بگیرم.

مبادله بازیکن

ما می‌‌خواهیم نقاط ضعفمان را درست کنیم نه اینکه نقاط قوتمان را از دست بدهیم. مثلا استقلال‌خوزستان از ما بازیکنانی خواست که نمی‌ توانستیم از دستشان بدهیم. به نظر من استقلال‌خوزستان و ذوب‌آهن در موضوع انتقال بازیکن به ما محترمانه نه گفتند.

لیست مازاد داریم ولی اعلام نمی‌ کنیم

لیست مازاد داریم ولی تا زمانی که نفهمیم چه کسانی وارد تیم ما می‌ شوند، این فهرست را اعلام نمی‌ کنیم.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها