تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۳۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
نشنال ریوو در گزارشی به عدم تاثیرگذاری کمپین نامه نگاری رئیس جمهوری آمریکا به مقامات ایرانی در تغییر موضع این کشور نسبت به غرب پرداخته است.
تدبیر24: باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا تاکنون حداقل چهار نامه برای رهبر انقلاب اسلامی ایران نوشته است.

این گزارش در ادامه مدعی می شود که باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا با هدف کنار گذاشتن بی اعتمادی شدید رهبر انقلاب به ایالات متحده، به ایشان نامه نگاری می‌کرد؛ رئیس جمهوری آمریکا در ابتدای ریاست جمهوری خود در سال 2009 تاکید کرد: اگر کشورهایی همانند ایران تمایل داشته باشند تا مشت خود را اندکی باز کنند، با دست باز شده ما مواجه خواهند شد.

این در شرایطی است که قابل پیش بینی بود ایران از موضع ضد غربی خود عقب نشینی نخواهد کرد و در این رابطه نیز علی شمخانی، دبیر کل شورای عالی امنیت ملی ایران، در سخنانی به تغییر رویکرد ایران در قبال آمریکا «نه» گفت.

این گزارش در ادامه به نامه نگاری جیمی کارتر، رئیس جمهوری اسبق آمریکا به امام خمینی(ره) در جریان حمله به سفارت آمریکا در تهران اشاره کرده و به نوشته یکی از تاریخ نگاران در این باره اشاره می‌کند: نامه نگاری کارتر به امام خمینی(ره) به متقاعد کردن مردم ایران و دیگر مردم خاورمیانه کمک کرد تا بدانند که ضدیت با آمریکا برای آنها از دوست بودن با این کشور امن تر و پرسود تر خواهد بود.

یک تحلیلگر غربی نیز در این باره می‌گوید: با رسیدن نفت به بشکه ای 40 دلار، اقتصاد ایران به سمت ناتوانی حرکت خواهد کرد و مقام های ایرانی برای همکاری بر سر برنامه هسته ای ایران تحت فشار قرار خواهند گرفت اما ما تحریم ها را علیه ایران در قبال هیچ چیز کاهش دادیم. این آخرین فرصت برای مذاکره با هدف رسیدن به نتیجه است.

به عبارتی ساده تر باید گفت که کمپین نامه نگاری جایگزین مناسبی برای تحریم هایی جدید علیه ایران نخواهد بود.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
این از اون دروغها برای فریب افکار عمومی ایرانه و گرنه این ایرانه که در برابر هیچ همه چیز رو متوقف کرده.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها