تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
جمعیت ایران به 78 میلیون و جمعیت ایرانیان به 80 میلیون نفر رسید که دو میلیون نفر از ایرانیان در خارج از کشور زندگی می کنند.
تدبیر24:  «محمد ناظمی اردکانی» رییس سازمان ثبت احوال کشور، به عنوان سخنران پیش ار خطبه نماز جمعه این هفته تهران با اعلام این خبر، افزود: با این رقم ، یک درصد جمعیت دنیا را تشکیل می دهیم و در بین کشورهای آسیایی رتبه 10 و در منطقه رتبه سوم را دارا هستیم.

وی ادامه داد: در هر کیلومتر مربع از مساحت ایران، 46 نفر ساکن هستند؛ در حالی که در کشورهای پر جمعیت در هر کیلومتر متر مربع 360 نفر ساکن هستند.

ناظمی اردکانی افزود: از کل جمعیت کشور، 30 درصد در روستاها و 70 درصد در شهرها به سر می برند، 49 درصد جمعیت را زنان و 51 درصد را مردان تشکیل می دهند، همچنین از لحاظ ترکیب سنی 24 درصد جمعیت زیر 15 سال، 31 درصد بین 15 تا 30 سال ، 39 درصد بین 30 تا 64 سال و6 درصد جمعیت ، بالای 60 سال سن دارند.

وی همچنین اظهار داشت: 14 درصد خانواده های ایرانی تمایلی به داشتن فرزند ندارند و 19 درصد نیز تک فرزند هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها