تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۴۳۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: نهم دی روز بقای اسلام و نظام اسلامی و سالروز یک حماسه فرهنگی و سیاسی است.
تدبیر24: حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی روز یکشنبه در نشست 110 زن فرهیخته استان گلستان با عنوان «بصیرت افزایی و میثاق با امت و ولایت» در گرگان درباره چرایی حماسه 9 دی اظهار داشت: قرآن کریم دو مولفه را در کنار هم بیان می کند که فطری و عقلی بوده و شامل ایمان، باور و بصیرت است که حماسه 9 دی می تواند تجلی باور و بصیرت مردم باشد.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم درباره لزوم بصیرت افزایی اظهار داشت: در فتنه 88 رهبر معظم انقلاب در دیدار با خبرگان گفتند که من دست هایی را می بینم که دیگران نمی بینند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در خصوص دستاوردهای معنوی 9 دی گفت: در این حماسه یکی از موضوعاتی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب تجلی داشت، دست خدا و لطف خداوند بود که آشکار شد و کسانی که اندکی صفای باطن داشتند، آن را درک کردند.

وی افزود: در این حماسه قدرت خداوند کاملا مشهود بود و حقیقت روح و هویت معنوی انقلاب اسلامی که با خون شهیدان رشد پیدا کرده، تجلی پیدا کرد.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: بحث دیگر در 9 دی آشکار شدن حجت الهی بر مردم بود که نفس گرم ولی فقیه به مردم منعکس شد و مردم ولایی در صحنه حاضر شدند.

به گفته وی قدرت ولایت الهی و قدرت امامت و نفوذ ولایت فقیه بود که با یک سخنرانی، مردم به میدان آمده و بساط فتنه جمع شد.

وی همچنین ادامه داد: در 9 دی با حضور مردم و قدرت نفوذ ولی فقیه بساط فتنه جمع و رفع شد.

حجت الاسلام احمدی افزود: از دیگر نمودهای این حماسه عیان شدن قدرت شریعت مداری و تکلیف مداری مومنین بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان پیامدهای 9 دی را ثبات سیاسی انقلاب اسلامی و تثبیت آن، شکست تئوری انقلاب رنگین، پیوند مجدد متعهدین، تقویت باور به وجود جنگ نرم، آشکار شدن جریان انحراف از مسیر انقلاب، تولید ظرفیت برای مقابله با چالش های جدید، آشکار شدن ظرفیت های نظام بیان کرد.

وی افزود: حماسه 9 دی مشخص کرد که اگر مقدرات کشور دستخوش آسیب قرار گیرد، مردم پای کار آمده و در صحنه خواهند بود.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: با حماسه 9 دی راهبرد فروپاشی از درون تمام شد و تفکری در جامعه و دولتی سر کار آمد که همراه رهبری بوده و بارها دولت روحانی و شخص روحانی علاقه خود را به رهبری ابراز کردند و به لطف خدا در کنار هم و به تبعیت از رهبری تلاش می کنند.

وی در مورد آشکار شدن چهره حقیقی دشمن به عنوان دیگر پیامد این حماسه یاد کرد و گفت: برخی می گفتند که رابطه با آمریکا باید باشد که امروز می بینیم که چنین چیزی وجود ندارد و مشخص شده که آمریکا دشمن اصلی ما بوده و اینکه برخی روشنفکران غیر متدین می گفتند مقصر ما هستیم، در مذاکرات دیدیم که دشمنی ها ادامه دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان همچنین با بیان این که در بحث فتنه 88 صحبت از شخص نیست، افزود: صحبت از کلیت حقیقتی است که همه کورباطنان برای محو آن آمده بودند.

وی اضافه کرد: در سال 88 انتخاباتی برگزار شد، ملتی مثل همیشه با انگیزه های الهی ورود پیدا کردند و به نظام رای دادند، اما بعد از آن کسانی در فتنه قرار گرفتند.

وی یادآور شد: برخی از اینها شخصیت های منفی نبودند بلکه آنها در کنار امام و با امام بودند و در دوره فعالیت مشارکتی ها خوب عمل کرده بودند؛ مثل اقدام کروبی که به هنگام چاپ برخی کاریکاتورها موضع گیری کرد و از تعطیلی مطبوعات به این دلیل حمایت نمود.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: این نگاه در دوران فتنه خواست که قرآن و اعتقاد را بردارد و همین دیدگاه نشانگر سیاسی بودن حماسه 9 دی است.

به گفته وی، اندیشه و کور باطنی اندیشه فتنه گران در حدی است که امروز بدون تعارف می گویند عصر پیامبر تمام شده و قصاص باید جذب شده و منشور بین المللی حقوق بشر را عمل کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که این اقدامات را حتی شاه نیز انجام نداد، افزود: اینها نه با روحانیت بلکه با قرآن مخالف بوده و به قرآن نه می گویند.

احمدی با تاکید بر این که 9 دی بیش از آنکه سیاسی باشد اعتقادی و اندیشه ای است، اظهار داشت: رهبر انقلاب استوار در مقابل آنان ایستاد و گفت که این فتنه اعتقادی و اندیشه ای است و وقتی این اتفاق بیافتد جامعه غبارآلود می شود و حق و باطل در هم آمیخته می شود.

وی ادامه داد: آنها به انکار حقایق دست زدند و این بخصوص در هنگامه ای روی داد که سرنخ این حوادث در دست بیگانه بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با یادآوری برخی اقدامات فتنه گران در سال 88 اظهار داشت: عقبه آنها انسان های فاسد نفسانی و عوامل شیطانی بودند.

وی با تاکید بر این که در فتنه 88 خدا خیلی رحم کرد، افزود: خدا به خون شهدا رحم کرد که برای هدایت جامعه ای که رو به انحطاط اندیشه می رفت و جایی می رود که دین و وحی تمام می شود در راس آن ولی فقیه را قرار داد که قبل از انتخابات و بعد آن هشدار داد و حماسه 9 دی خلق شد.

حجت الاسلام احمدی با بیان این که اهمیت 9 دی در حد حماسه 22بهمن است، افزود: در 22 بهمن ملت در مقابل دشمن قرار داشت اما در فتنه، این خودی ها بودند که ریزش کردند و کورباطنانی بودند که حقایق را دیدند و به سمت هوای نفسانی رفتند.

وی افزود: مشکل سران فتنه اعتقادی و باور است؛ آنها دیدند که مردم با تابلوی ولایت فقیه پای کار آمدند اما سران فتنه به انکار ولایت فقیه پرداختند و اندیشه تابناک ولایت فقیه را انکار کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان همچنین با تاکید بر این که بحث درباره 9 دی اعتقادی و نه سیاسی است، گفت: باید در معرفی 9 دی از لجاجت و مخالفت دوری شود و باید دانست که فهم هرکس مقدس است و نمی توان افراد را به این دلیل که به شخص خاصی رای داده شماتت کرد زیرا مردم به نظام اسلامی و به اندیشه دیروز افراد رای دادند.

وی از بصیرت عمومی، تقویت بنیه دینی، توجه به مقیدات دینی و تهیج و ترغیب مردم به عنوان چهار عنصر برجسته در حماسه 9 دی یاد کرد.

حجت الاسلام احمدی افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی هر ده سال یک مساله بوجود آمده و با بصیرت مردم و هدایت های رهبری رفع شده است که نمونه آن اقدامات منافقین، اتفاقات سال 78 و فتنه 88 است که همه آنها با بصیرت مردم و هدایت های رهبری خنثی شد.

این نشست با حضور جمع زیادی از بانوان نخبه گلستان و مسوولان امور بانوان استانداری و بسیج استان برگزار شد.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
0
1
زرشک
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها