تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۴۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
علی طیب‌نیا صبح امروز به قم سفر کرد تا با برخی از مراجع تقلید و علمای شیعه در این شهر دیدار کرده و همچنین جلساتی را با برخی دستگاه های وابسته و پیوسته وزارت امور اقتصاد و دارایی این استان داشته باشد.
تدبیر24: وزیر امور اقتصاد و دارایی، به منظور دیدار با برخی از مراجع تقلید و علمای شیعه در شهر قم، به این شهر سفر کرد.
 
به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی، صبح امروز به قم سفر کرد تا با برخی از مراجع تقلید و علمای شیعه در این شهر دیدار کرده و همچنین جلساتی را با برخی دستگاه‌های وابسته و پیوسته وزارت امور اقتصاد و دارایی این استان داشته باشد.
 
وزیر اقتصاد صبح امروز در اولین برنامه کاری خود در سفر به شهر قم، به دیدار آیت الله شهرستانی نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله العظمی سیستانی در ایران رفت و ضمن بازدید از موزه امام علی (ع) آیت الله شهرستانی، با این عالم شیعی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
 
طیب‌نیا در ادامه دیدارهای خود با مراجع تقلید، به دیدار آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید شیعه در قم رفت که البته این دیدار به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.
 
دیدار با آیت‌الله موسوی اردبیلی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی از دیگر برنامه‌های نوبت صبح علی طیب نیا در سفر یک روزه خود به قم است.
 
وزیر اقتصاد ظهر امروز نیز به حرم حضرت معصومه (س) خواهد رفت و ضمن زیارت حرم حضرت معصومه (س) و صرف نهار متبرک حرم حضرت معصومه (س) با حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) دیدار می‌کند.
 
طیب‌نیا بعد از ظهر امروز هم با دستگاه‌های وابسته و پیوسته وزارت امور اقتصاد و دارایی استان قم جلساتی خواهد داشت.
 
دیدار با آیت‌الله سبحانی در نوبت عصر از دیگر برنامه‌های وزیر اقتصاد و امور دارایی خواهد بود.
 
طیب‌نیا در آخرین برنامه کاری خود در سفر به شهر قم، به مؤسسه علوم وحیانی اسراء خواهد رفت و علاوه بر اقامه نماز مغرب و عشاء، با آیت‌الله جوادی آملی دیدار و گفت‌و‌گو خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها