تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
پسراني که دختران دبيرستاني يک مدرسه را با پاشيدن آب توسط اسلحه آبي اذيت مي‌کردند، توسط پليس تهران دستگير شد. دستگير شدند
تدبیر24:با بازگشايي مدارس گشت‌‌هاي مستمر پليس در اطراف مدارس به ويژه مدارس دخترانه فعال شده است و از اين رو ماموران انتظامي در راستاي ضريب امنيت محصلان مي‌کوشند و با مزاحمان برخورد مي‌کنند.

در اين خصوص ماموران کلانتري 159 بي‌سيم در حال انجام وظيفه در اطراف يک دبيرستان دخترانه در آدرس شهرک سجاديه بودند که متوجه آزار و اذيت دو پسر جوان شدند.

اين دو پسر جوان با يک دستگاه موتور سيکلت به هنگام تعطيلي دختران آنان را با اسلحه‌اي که با آب تغذيه مي‌شود، خيس مي‌کردند و  از اين کار لذت مي‌بردند.

لذا با توجه به حساسيت موضوع ماموران واحد گشت سريعا وارد عمل شده و در يک تعقيب و گريز کوتاه دو جوان شرور را که ناصر و هوشنگ نام داشتند دستگير و دستبند بر دست به کلانتري انتقال مي‌دهند.

گفتني است والدين دختران اين دبيرستان از اين اقدام کلانتري بسيار خرسند شده و با نامه‌اي تشکر خود را به رئيس کلانتري اعلام کردند.

مثلث
 

برچسب ها: تدبیر24 ، دستگیر ، مدرسه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها