تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان از صدور حکم آخرین بازمانده جنایتکاران حادثه گلپایگان به عنوان محارب و مفسد فی‌الارض خبر داد و گفت: حکم اعدام فرد مذکور به‌زودی در محل وقوع جنایت در گلپایگان و در ملاءعام اجرا می‌شود.
تدبیر24:احمد خسروی‌وفا دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عاملان حادثه گلپایگان در گذشته در استان‌های مختلف کشور اقدام به سرقت کرده بودند و 10 فقره سرقت مسلحانه در پرونده آن‌ها وجود داشت.

وی افزود: 6 دی ماه نیز این سارقان در درگیری مسلحانه با ماموران شهرستان گلپایگان، متاسفانه 3 تن از ماموران نیروی انتظامی و 2 نفر از مردم عادی این شهرستان را به شهادت رساندند که البته در صحنه درگیری یکی از سارقان نیز به هلاکت رسید.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با پیگیری ماموران استان در تاریخ 11 دی ماه خانه محل اختفای عاملان این حادثه شناسایی شد و در اقدام ماموران یک نفر دیگر از سارقان کشته و نفر سوم دستگیر شد.

وی بیان کرد: تنها عامل بازمانده از این حادثه بلافاصله پس از دستگیری در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت و با تلاش فراوان مراجع قضایی و هماهنگی خوب با قضات دیوان عالی کشور پرونده به سرعت منتهی به صدور رای شد و حکم ضارب به عنوان محارب و مفسد فی‌الارض صادر و قطعی شد.

خسروی‌وفا تصریح کرد: با صدور این رای، حکم اعدام فرد مذکور به‌زودی در محل وقوع جنایت در گلپایگان و در ملاءعام اجرا می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها