بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۴۷۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
در نخستين روز هفته دوم ليگ قهرمانان اروپا، تيم‌هاي چلسي، آرسنال ، دورتموند و بارسلونا موفق شدند برابر حريفان خود به پيروزي برسند اما ميلان متوقف ...

تدبیر24: دور دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا با انجام هشت ديدار از گروه‌هاي پنجم تا هشتم پيگيري شد که در مهم‌ترين مسابقه و از گروه هشتم، تيم فوتبال سلتيک در ورزشگاه خانگي خود سلتيک پارک شهر گلاسکو ميزبان بارسلوناي اسپانيا بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود بارسلونا به پايان رسيد.

در اين بازي بارسلونا ليونل مسي ستاره آرژانتيني خود را به دليل مصدوميت در اختيار نداشت.

همچنين در اين بازي براون از سلتيک در دقيقه 59 از زمين مسابقه اخراج شد و در حالي که بازي بدون گل مساوي بود سلتيک حدود 30 دقيقه را 10 نفره ادامه داد.

حملات بارسا روي دروازه سلتيک پس از 10 نفره شدن ميزبان ادامه يافت تا اينکه در دقيقه 75 فابرگاس با ضربه سر هوشمندانه موفق شد قفل دروازه سلتيک را باز کند و بارسلونا را يک بر صفر پيش اندازد.

نگاهي به بازي‌هاي انجام شده به تفکيک گروه‌ها مي‌اندازيم:

گروه پنجم:

بازل 0 شالکه 1

دراکسلر 54 براي شالکه

استيوا بخارست 0 چلسي 4

راميرز 20 و 55، جورجيوفسکي 44 (گل به خودي) و لمپارد 90 براي چلسي

در اين گروه و پس از پايان بازي‌هاي دور دوم شالکه 6 امتيازي و صدرنشين شد، چلسي و بازل با 3 امتياز دوم و سوم هستند و استيوا بخارست بدون امتياز چهارم است.

گروه ششم:

دورتموند 3 المپيک مارسي 0

لواندوفسکي 19 و 80 (پنالتي)، رويس 52 براي دورتموند

آرسنال 2 ناپولي 0

اوزيل 8، ژيرو 15 براي آرسنال

در اين گروه و پس از پايان بازي‌هاي دور دوم آرسنال با 6 امتياز صدرنشين شد و دورتموند و ناپولي با 3 امتياز دوم و سوم هستند و مارسي بدون امتياز چهارم است.

گروه هفتم:

پورتو 1 اتلتيکو مادريد 2

مارتينز 16 براي پورتو

گودين 58 و توران 86 براي اتلتيکو

زنيت 0 آستريا وين 0

در اين گروه و پس از پايان بازي‌هاي دور دوم اتلتيکو مادريد با 6 امتياز صدرنشين شد و پورتو با 3 امتياز در رده دوم است و زنيت و آستريا وين نيز هرکدام با يک امتياز سوم و چهارم هستند.

گروه هشتم:

آژاکس 1 ميلان 1

دنسويل 90 براي آژاکس

بالوتلي 90 براي ميلان

سلتيک 0 بارسلونا 1

در اين گروه و پس از پايان بازي‌هاي دور دوم بارسلونا با 6 امتياز به تنهايي در صدر ايستاد و ميلان با 4 و آژاکس با يک امتياز دوم و سوم هستند و سلتيک بدون امتياز در رده چهارم است

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۷
انتشار یافته: ۳
camiseta futbol americano
|
China
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
0
0
ultimatebb.php?ubb=get_topic
camiseta futbol americano http://camiseta-futbol-americano.asktorihartman.com
maillot de foot france
|
Canada
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
0
0
So informative things are provided below,I genuinely pleased to go through this post,I was just imagine about it and you presented me the proper information I truly bookmark it,for further looking through.
maillot de foot france http://maillot-de-foot-france.asktorihartman.com
ugg france lyon
|
Canada
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
0
0
It was really helpful for me. Maintain sharing these kinds of ideas in the foreseeable future as well. This was in fact what I was seeking for, and I am happy to arrived below! Thanks for sharing this kind of a details with us.
ugg france lyon http://ugg-france-officiel.northcoastparks.com
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها