تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: اکنون تیم یک و سه واحد بازگشایی سطوح عوامل پروازی در فرودگاه بین المللی کرمان در حال بازگشایی مسیر پرواز هستند.
   تدبیر24: مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی کرمان به دلیل بارش برف و کاهش دید افقی از شامگاه سه شنبه تا امروز چهارشنبه لغو شده است.

محمد نخعی در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف موجب لغو آخرین پرواز دیشب فرودگاه بین المللی کرمان شد.

وی اظهار کرد: عوامل اداره عملیات ایمنی و آتش نشانی فرودگاه بین المللی کرمان از ساعت چهار صبح امروز در حال بازگشایی سطوح عوامل پروازی هستند.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: اکنون تیم یک و سه واحد بازگشایی سطوح عوامل پروازی در فرودگاه بین المللی کرمان در حال بازگشایی مسیر پرواز هستند.

وی بیان کرد: با توجه به استمرار برف، دید افقی به منظور انجام پرواز مناسب نیست.

نخعی افزود: پروازهای ورودی به فرودگاه بین المللی کرمان از شب گذشته متوقف شده است و همچنین در این مدت پرواز خروجی از این فرودگاه را نیز نداشته ایم.

بارش برف از دیشب در شهر کرمان آغاز شد و بار دیگر چهره این شهر و برخی دیگر از شهرستان های استان را در سال جاری سفیدپوش کرد.

مدارس و دانشگاه های برخی مناطق استان کرمان نیز امروز تعطیل است.
برچسب ها: تدبیر24 ، کرمان ، برف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها