تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۴۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مذاکراتی برای خرید سرخابی‌ها انجام شده، اما چون جلسه هیئت واگذاری شرایط جدید را اعلام نکرده، هر توافقی منوط به این شرایط است.
    تدبیر24:  سید جعفر سبحانی در مورد مزایده سرخابی‌ها، اظهار داشت: تاکنون از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی مذاکراتی صورت گرفته، اما با توجه به اینکه هیأت واگذاری هنوز تصمیمی نگرفته است، همه مذاکرات منوط به تصمیمات این هیأت است.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه شرکت‌های دولتی نمی‌توانند وارد مزایده شوند، تصریح کرد: شرکت‌هایی که اساسا 51 درصد سهام آنها مربوط به کارکنان و 49 درصد آن دولت است، شبه دولتی یا خصوصی نامیده می‌شوند.

وی ادامه داد: به لحاظ قانونی نمی‌توان برای این شرکت‌ها منعی در مزایده قائل شد، اما در حال حاضر اگر شرکت‌های شبه دولتی بخواهند سرخابی‌ها را بخرند 40 درصد آن قابل واگذاری است.

سبحانی با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم باید این دو باشگاه به بخش خصوصی واقعی واگذار شود، گفت:‌ اگر بخش خصوصی واقعی خریدار باشد 100 درصد آن واگذار خواهد شد.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی بیان داشت: روز سه شنبه شرایط جدید مزایده این دو شرکت تعیین می‌شود که امیدواریم تسهیل در روند آن صورت بگیرد.

به گفته سبحانی، در حال حاضر 5 مراجعه‌کننده که نماینده شرکت‌ها و اشخاص مختلف بودند، ابراز تمایل برای خرید کرده، اما باید منتظر شرایط جدید بود و پس از آن اعلام نظر در این باره کرد.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها